Mohlin Skrevet April 8, 2008 Rapporter Skrevet April 8, 2008 Jag undra om det finns någon som jobbar i Taastrup och som har lust att göra mig en tjänst. Våra 3 katter får mask eftersom de fångar och äter möss, och nu har vi fått slut på avmaskningspiller. Jag ska inte till Malmö än på någon månad, eftersom vi är igång med en megarenovering av kök och stue, så vi har fått ett problem nu.... Man kan få dem i Danmark, men då ska man ha recept, och dessutom är det dyrare. Det handlar om 3 paket Drontal, som finns på apoteket. De kostar runt 70 - 75 kr per paket. Jag jobbar på CSC vid City 2 och bor i Taastrup (kommer inte så mycket runt här i världen), alternativt om det finns en CSC:are på Engvej härinne, så kan min man hämta dem.
MissCath Besvaret April 8, 2008 Rapporter Besvaret April 8, 2008 Smid mig en mail på cathrine@grin.dk - så sender jeg et par pakker eller tre til jer. Jeg skal alligevel på apoteket og hente en pakke selv! ;) Sender dem fra DK, så kommer de nok frem udenom toldvæsenet...!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu