Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hejsa. hvad betyder disse to ord: ägs og förhyrs?sætningen er fastighet eller bostad i sverige som efter utflyttningen ägs eller förhyrs(fastighetsbeteckning) jeg er igang med at udfylde en anmälen blanket.det er flytning til udlandet..:) namnförtydligande betyder vel underskrift??:)

Besvaret

Ord Förhyrs er et ord jeg aldrig har stödt på. Men Googler man så er det typisk steder som foreninger eller firmaer lejer sig ind. Ägs = ejer. namnförtydligande er som der står förtydelse af navn. Läselig underskrift.

hejsa. hvad betyder disse to ord: ägs og förhyrs?sætningen er fastighet eller bostad i sverige som efter utflyttningen ägs eller förhyrs(fastighetsbeteckning) jeg er igang med at udfylde en anmälen blanket.det er flytning til udlandet..:) namnförtydligande betyder vel underskrift??:)
Besvaret

Förhyrs Förhyrs er åbenbart bare brugt i forbindelse med firmaer og og foreninger, eller ??

Du har helt ret i' date=' at förhyrs er leje og ägs er ejer (i denne forstand også bostadsrätt). Namnförtydligande er også korrekt gættet.[/quote']

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...