Tomcat Skrevet April 10, 2008 Rapporter Skrevet April 10, 2008 Jeg skulle ned og hente mine dæk og fælge her i dag, også opdager jeg at jeg liige mangler en centreringsring. Fint tænker jeg så tager jeg da lige til Biltema. Der fik jeg af vide at det havde de desværre ikke og at jeg skulle ind i en disideret bilreservedelsforretning. :th2: Derefter tager jeg til mekonomen. De havde et par størelser på lager, ikke den jeg skulle bruge. Derefter tager jeg ind forbi Micro, der havde de dem slet ikke. Efter at have travet igennem 4-5 af de større svenske reservedelsforhandlere finder jeg en baggårds dækforhandler. Han kunne have dem klar til afhentning i morgen Jeg troede Biltema, mekonomen osv var velasorteret, centreringsringe er jo ikke helt unormalt på fælge \Tom
dkrath Besvaret April 11, 2008 Rapporter Besvaret April 11, 2008 Jeg skulle ned og hente mine dæk og fælge her i dag, også opdager jeg at jeg liige mangler en centreringsring. Fint tænker jeg så tager jeg da lige til Biltema. Der fik jeg af vide at det havde de desværre ikke og at jeg skulle ind i en disideret bilreservedelsforretning. :th2: Derefter tager jeg til mekonomen. De havde et par størelser på lager, ikke den jeg skulle bruge. Derefter tager jeg ind forbi Micro, der havde de dem slet ikke. Efter at have travet igennem 4-5 af de større svenske reservedelsforhandlere finder jeg en baggårds dækforhandler. Han kunne have dem klar til afhentning i morgen Jeg troede Biltema, mekonomen osv var velasorteret, centreringsringe er jo ikke helt unormalt på fælge \Tom De steder hvor jeg får monteret dæk plejer de at have de ringe også, så måske er det tanken bag Biltema og Mekonomens varelagre.
RAG Besvaret April 11, 2008 Rapporter Besvaret April 11, 2008 At Biltema ikke har den centreringsring, som du stod og manglede er da en bagatel. Tænk på noget som mere end halvdelen af alle bilister har brug for til deres bil, og som faktisk er den artikel som der bruges mest af: BENZIN ! Velassorteret - ha !
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu