Audii Skrevet April 13, 2008 Rapporter Skrevet April 13, 2008 Hej Jeg har søgt og har ikke fundet konkrette svar på mine spørgsmål men jeg prøver alligevel. Jeg har tænkt mig og købe en 325i Fabriksny fra tyskland og hertil kommer mine spørgsmål: 1. Skal jeg betale de 19% i afgift? 2. Hvad koster det hele alt i alt og importere fra tyskland til sverige? (Plader o.s.v)
Guest PeterK Besvaret April 13, 2008 Rapporter Besvaret April 13, 2008 Hej Jeg har søgt og har ikke fundet konkrette svar på mine spørgsmål men jeg prøver alligevel. Jeg har tænkt mig og købe en 325i Fabriksny fra tyskland og hertil kommer mine spørgsmål: 1. Skal jeg betale de 19% i afgift? 2. Hvad koster det hele alt i alt og importere fra tyskland til sverige? (Plader o.s.v) Hvorfor købe fabriksny i Tyskland???....Det er der ikke meget fidus i!!! 1: Du køber den momsfri i Tyskland og betaler 25% moms til Sverige, når den registreres. Plader etc. = småpenge 2: Hvis du selv henter etc. koster det kun transport, evt. hotel og eller´s ikke mere.
Anka Besvaret April 13, 2008 Rapporter Besvaret April 13, 2008 Er også lidt nysgerrig mht. hvilke fordele du ser i at købe en fabriksny BMW i Tyskland. Du sparer måske noget på indkøbsprisen, men går til gengæld glip af vognskadeforsikring, fri service osv., som du får med i købet når du handler hos en svensk forhandler. Desuden kan bilen jo være sværere at sælge igen, når den er importeret....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu