helen27 Skrevet April 17, 2008 Rapporter Skrevet April 17, 2008 jeg har fået et brev fra skatteverket som hedder inkomstdeklaration, det må være årsopgørelse. Forstår ikke hvad der står på den. når der står "beräknet belopp att få tillbake" skal det så betyde at jeg skal få penge tilbage eller om de skal have penge tilbage fra mig? der er også et girokort med uden tal. jeg er meget forvirret. håber på at i kan hjælpe mig.. og forresten bor ikke i sverige længere. hilsen helen
Homer Besvaret April 17, 2008 Rapporter Besvaret April 17, 2008 og forresten bor ikke i sverige længere. Det kan man jo så godt forstå...
SanneJ Besvaret April 17, 2008 Rapporter Besvaret April 17, 2008 jeg har fået et brev fra skatteverket som hedder inkomstdeklaration, det må være årsopgørelse. Forstår ikke hvad der står på den. når der står "beräknet belopp att få tillbake" skal det så betyde at jeg skal få penge tilbage eller om de skal have penge tilbage fra mig? der er også et girokort med uden tal. jeg er meget forvirret. håber på at i kan hjælpe mig.. og forresten bor ikke i sverige længere. hilsen helenStår det ikke på samme måde som på den danske? Det betyder at du får penge tilbage (hvis der altså står et belöb ud for feltet;)) Derfor er der vel heller ikke nogle tal på girokortet...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu