Rosa Skrevet April 19, 2008 Rapporter Skrevet April 19, 2008 Hej med jer Jeg sidder lige og er blevet færdig med en kæmpe opgave i forbindelse med min skole, men som jeg skal til at opdatere indholdsfortegnelsen, laver den ballade Den er begyndt at rykke rundt på tallene ude i siden når jeg opdaterer, så de står helt forskudt. Så de overskrifter jeg har lavet med Overskrift 1 står anderledes end Overskrift 2 osv. Har lige prøvet at kopiere det ind heri, kan det ses? er der nogen som ved hvad jeg har gjort forkert?? hjæææælp, er lidt desperat, da den skal være færdig denne weekend 1. Indledning 3 1.1 Indledning 3 1.2 Problemformulering 4 1.3 Problemafgrænsning 5 1.4 Målgruppe 5 1.5 Metode 6 1.6 Forkortelser 7 2. Virksomhedsomdannelse overordnet 8 2.1 Virksomhedsstruktur 8 2.1.1 Personlig ejet virksomhed 8 2.1.2 Selskab 8 2.1.3 Holdingselskab 9 2.2 Skattepligtig eller skattefri virksomhedsomdannelse 10 2.3 Hvorfor omdanne fra personligt til selskab? – herunder fordele og ulemper. 10 2.4 Delkonklusion 12 3. Skattepligtig virksomhedsomdannelse 14 Hmm det kan ikke ses :( Nogen som ved hvad jeg snakker om?
Søssan Besvaret April 19, 2008 Rapporter Besvaret April 19, 2008 Det er sidetallene som driller dig ikke??! Du skal ind i: Insert Reference Index and table Og så skal du vælge det format du vil have der. F.eks. at du vil have ....... fra overskrift og ud til sidetal (som jeg går ud fra at du vil have til at være højrestillet). Ellers skal du være velkommen til at ringe en gang, så du kan forklare det nærmere på +45 2943 5779. Det skal dog siges at jeg ikke er 100% sikker på at jeg kan hjælpe.... Mvh Søssan
Rosa Besvaret April 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 19, 2008 Det som du skriver står som du siger, har du en mail jeg evt. kan maile det til, så du kan se hvad jeg mener?
Søssan Besvaret April 19, 2008 Rapporter Besvaret April 19, 2008 Du har lige fået en pm - håber ikke min mail skaber sig i dag:scared:
Rosa Besvaret April 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 19, 2008 Har sendt noget til dig. Jeg har fundet ud af at det er når jeg sætter venstre margen til 3 cm at det går galt når jeg opdaterer indholdsfortegnelsen.. for når den står til 2 cm så er alt fint
Søssan Besvaret April 19, 2008 Rapporter Besvaret April 19, 2008 Kan du ikke lige prøve at sende hele dokumentet til mig??! Og har du skrevet med margen på 2 cm og ændret den til 3 cm til slut når du var færdig med at skrive? Fatter det godt nok ikke helt - det opfører sig meget mærkeligt??!
Rosa Besvaret April 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 19, 2008 Ja jeg gik ind og rettede venstre margen til 3 cm, og så ud og opdatere indholdsfortegnelsen, og så gik det galt. Hvis jeg går ind og sætter venstre margen til 2 cm igen og så ud og opdatere indholdsfortegnelsen, så ser det ganske fint ud fatter det ikke!! Det er ikke fordi at jeg tror at du videregiver min opgave, men jeg har brugt rigtig rigtig mange timer på den, så vil helst ikke "udgive" den før min endelige aflevering (er min bachelor), så derfor at jeg kun har sendt starten af den til dig håber du forstår
Søssan Besvaret April 19, 2008 Rapporter Besvaret April 19, 2008 Det er helt ok;) Det jeg ville var at tjekke de enkelte formateringer i overskrifterne og prøve at slette den gamle indholdsfortegnelse, rette margen til 3 cm og derefter sætte indholdfortegnelsen ind igen...
Rosa Besvaret April 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 19, 2008 Kan du ikke gøre det med det du har fået? Hvis du går ind og ændrer margenen nu til 2 cm og opdaterer indholdsfortegnelsen, så skulle den gerne være ok hos dig ikke?
Søssan Besvaret April 19, 2008 Rapporter Besvaret April 19, 2008 Hej igen...;) Jo, jeg får nøjagtig samme reaktion som du gør. Men.... Kan ikke lige umiddelbart se hvad der er galt i formateringen uden at se resten af dokumentet, fordi koderne ligger i de enkelte overskrifter.
ednob Besvaret April 19, 2008 Rapporter Besvaret April 19, 2008 Automatisk opdatering Prøv at gå i menuen Formatering og Typografi. Derinde skal du finde den typografi "Overskrift2" som du bruger. Der er sikkert et flueben i Opdater automatisk på den typografi. (Kan ikke lige huske om du først skal sige rediger) Fjern fluebenet. Så skulle den være fixet.
Rosa Besvaret April 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret April 19, 2008 Jeg har sendt så du har alle koderne jeg bruger i resten af dokumentet - Overskrift 1+2+3, så du burde ikke skulle have hele dokumentet for at se det?
Søssan Besvaret April 19, 2008 Rapporter Besvaret April 19, 2008 Hmm... Jeg giver fortabt - ved ikke hvad der er galt med dokumentet - har prøvet alle de små trick jeg kender. Håber du finder en løsning.. Hilsen Søssan
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu