7eren Skrevet April 28, 2008 Rapporter Skrevet April 28, 2008 Hej folkens! Har lige fået et tilbud fra skandiabanken, med en gunstigere udlånsrente end jeg betaler nuværende. Det fremgår også af brevet at jeg skal betale månedligt, hvor jeg nu betaler kvartalsvis. Er der nogen der kan overskue hvad det vil betyde økonomisk og om det er en hage? Udover det ved jeg ikke så meget om skandiabanken, andet end de har været årets bank en stribe år. Hvis i har gjort jer nogle erfaringer negative som positive vil jeg meget gerne høre... tak på forhånd. Ps; De har vist også som betingelse at man opretter en lønkonto.
Toft Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Hvis du kan få en bedre rente, samt at du pt ikke betaler månedsvis af på dit nuværende lån, ja så kan det kun være en fordel for dig at skifte til Skandiabanken. Personligt fatter jeg ikke at man vil betale kvartalsvis af på sit lån, det kan kun blive dyrere for dig, end at betale månedsvis (forudsat renten er den samme). Jeg har selv Skandiabanken, dog har jeg ikke boliglånet der, men jeg har intet dårligt at sige om denne bank. Så jeg kan godt anbefale dig Skandiabanken. Men da det er en bank vi snakker om, så være beredt på at der er lige så mange folk der utilfredse med Skandiabanken, som der er tilfredse - sådan er det med alle banker. Jeg er dog tilfreds med Skandiabanken :)
patbateman Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Så længe de ikke smider på et faktureringsgebyr, administrationsgebyr eller noget på hver af de månedlige betalinger er det fint med månedsbetalinger. Har selv Skandiabanken som min DK bank, og det fungerer helt fint.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu