topperwhopper Skrevet April 29, 2008 Rapporter Skrevet April 29, 2008 http://sydsvenskan.se/ekonomi/article318542.ece Broen tænker KUN på penge! Hvornår begynder de at sammenligne sig med f.eks. Storebæltsbroen istedet for det her monopol hysteri?? "Enligt Øresundsbro Konsortiet var avmattningen väntad och kompenserades dels av prishöjningen vid årsskiftet, dels av minskade räntekostnader. Resultatet förbättrades med drygt 56 mijoner kronor." "Kvartalsresultatet före avskrivningar och finansiella poster blev 328 miljoner kronor. Det är en förbättring med cirka 17 procent, vilket främst är en följd av ökade intäkter. " Jo mere de kan få ud af pendlernes lommer jo bedre! :cry:' DER MÅ OG SKAL GØRES NOGET VED DEN BRO. (OG ISÆR JACOB V!) Til jer som ikke er medlemmer af Øresundsborger, kan jeg kun anbefale at blive medlem idag! www.oresundsborger.com.
Martin_M Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Vi må vist til at køre flere pendlere sammen. Som nævnt tidligere af Buddha, så vil dette være noget bron kan mærke...
Eg Egemarke Besvaret April 29, 2008 Rapporter Besvaret April 29, 2008 Tjae Monopol er da Godt.... Så kan man selv bestemme og da de fleste brugere alligevel ikke har stemmeret, er der ingen fare for at politikerne griber ind:sick: foreningen Øresundsborger meld dig ind så hurtigt som muligt. MvH Eg www.autocamperudlejningen.dk Så er ferien reddet....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu