DarkAdMiN Skrevet May 8, 2008 Rapporter Skrevet May 8, 2008 Hey Er der ikke en ekspert inden for bilimport (DE) som kan give mig en hånd? jeg vil gerne importere denne bil: Mercedes E430 Jeg har ringet til forhandler, og han sælger så bilen for en kunde, Alt ser fint ud med bilen, dog synes jeg at KM-tallet er ret lavt nede i forhold til pris? Der har været service på bilen frem til 2006 (autoriseret fra Mercedes) og en uautoriseret service i 2007. Er der en grund for at være bekymret? Desuden er bilen 1.ejer.
Guest jxhab Besvaret May 8, 2008 Rapporter Besvaret May 8, 2008 Hey Er der ikke en ekspert inden for bilimport (DE) som kan give mig en hånd? jeg vil gerne importere denne bil: Mercedes E430 Jeg har ringet til forhandler, og han sælger så bilen for en kunde, Alt ser fint ud med bilen, dog synes jeg at KM-tallet er ret lavt nede i forhold til pris? Der har været service på bilen frem til 2006 (autoriseret fra Mercedes) og en uautoriseret service i 2007. Er der en grund for at være bekymret? Desuden er bilen 1.ejer. Du kan evt. få ham til at sende dig kopier af servicebogen? Jeg kender ikke så meget til import og km tal, men jeg synes tit man ser biler i Tyskland som har færre km end hvad de har i DK og SE, fordi det måske er bil nummer 2. eller 3...
dannemare Besvaret May 8, 2008 Rapporter Besvaret May 8, 2008 Eventuelt er der jo også Basses E430'er. Ved ikke om du allerede har set den herinde? Den er godt nok ældre og har kørt længere, men prisen er så også en god sjat lavere (samt bilen står allerede i SV). Bare en tanke (og nej, jeg får ikke procenter :D - kender ham såmænd ikke engang).
Eg Egemarke Besvaret May 8, 2008 Rapporter Besvaret May 8, 2008 Hvis du beder om en kopi af Registrerings attesten, kan du se hvem tidligere ejer/e er og så er det vel bare at ringe udlands oplysningen og finde nr til vedkommende og spørge. Er jeg i tvivl gør jeg det sådan. Tidligere ejer er som regel mere end opsat på at fortælle sandheden samt vedkommende sikkert kan fortælle en masse mere om bilen.
DarkAdMiN Besvaret May 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 8, 2008 Hmm... jeg prøver lige at få ham til at faxe nogle papirer... Basses bil lækker nok, men dog vil jeg have faceliften.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu