Mik-Mag Skrevet May 13, 2008 Rapporter Skrevet May 13, 2008 Vores lille Rottweiler tæve har fået de to rabis vacciner. Dvs her den 20/6 kan hun få taget blodprøve, men hvor lang tid går der før man har passet i hånden? Tænker svar tid på prøven og at lave passet, ville jo gerne kunne have hende med over til DK den 29/6, men ved ik om det er helt utænkeligt?? :)
Missarhh Besvaret May 13, 2008 Rapporter Besvaret May 13, 2008 Vores franske har lige fået taget blodprøven og der gik vel et par hverdage inden vi fik svar. Selve passet tager kun dyrlægen 10 min at udfylde med diverse datoer og oplysninger.
Mik-Mag Besvaret May 13, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 13, 2008 Dvs jeg burde godt kunne nå og få hende med til en 29??]
Missarhh Besvaret May 14, 2008 Rapporter Besvaret May 14, 2008 Dvs jeg burde godt kunne nå og få hende med til en 29??] Book en tid til blodprøve d. 20 og fortæl dyrlægen at det haster lidt. Min dyrlæge gjorde det, at de sendte prøverne til et laboratorium med kort ventetid. Så efter min mening og erfaring, så burde du sagtens kunne få hunden med d. 29 :th2:
Kira Besvaret May 15, 2008 Rapporter Besvaret May 15, 2008 vores fik taget 6/5 og fik at vide at der ville komme svar i sidste uge eller starten af denne, så regner med det kommer idag eller i morgen, sidst gik der vist 4 dage
skallstorp Besvaret June 15, 2008 Rapporter Besvaret June 15, 2008 Vores blodpröve Vi fik taget d. 3 denne måned og fik först svar i Fredags ( 12)
michael k Besvaret September 17, 2008 Rapporter Besvaret September 17, 2008 jeg har haft min hund med over mange gange og har intet hundepas.. de brokker sig hver gang over at jeg ikke har det med men de har ikke en eneste gang sagt noget yderligere til det ...
Lynge Besvaret September 17, 2008 Rapporter Besvaret September 17, 2008 jeg har haft min hund med over mange gange og har intet hundepas.. de brokker sig hver gang over at jeg ikke har det med men de har ikke en eneste gang sagt noget yderligere til det ... Det er nok bare til den dag du møder den emsige tolder. Reglerne er ens for alle - så dem bør du også acceptere
BS Besvaret September 18, 2008 Rapporter Besvaret September 18, 2008 jeg har haft min hund med over mange gange og har intet hundepas.. de brokker sig hver gang over at jeg ikke har det med men de har ikke en eneste gang sagt noget yderligere til det ... Da jeg flyttede over første gang var der heller ikke 100% styr på papirene til mine 2 katte. Jeg blev eskorteret rundt om betalings anlægget og tilbage til DK med dyrene! Så det er bare indtil du møder den rigtige tolder. Men hvorfor har du ikke et hundepas til den? Det er jo nemt nok.
Kira Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Det var da imponerende at du bare er med i ALT Michael - AAAAALT det du kan formår at udrette på 8 måender: Du kan både køre en 10-12 katte ned, rådyr og 2 vildsvin og køre frem og tilbage med din hund uden papirer helt uden tolderne blinker, som du garanteret ikke har. Du er den mest opmærksomhedssøgende person der er på dette forum. Sagt på godt dansk: Du er fuld af løgn!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu