Jabbekot Skrevet May 19, 2008 Rapporter Skrevet May 19, 2008 Jeg har endelig fået købt mig en mc og skal i den forbindelse have skiftet dækkene.. Har selv købt dæk i England.. Hvor kan jeg få monteret og afbalanceret de nye dæk? Skal gerne være en med særlig mc-udstyr.. Jeg bor i Oxie, så Malmö-området vil være at foretrække.. Takker...
MC Manden Besvaret May 19, 2008 Rapporter Besvaret May 19, 2008 Kan du selv pille fælgene af mc'en ? Hvad er det for en størrelse ? (du kiggede på noget scooter-dims, ikk? eller, husker jeg forkert ?) Jeg har endelig fået købt mig en mc og skal i den forbindelse have skiftet dækkene.. Har selv købt dæk i England.. Hvor kan jeg få monteret og afbalanceret de nye dæk? Skal gerne være en med særlig mc-udstyr.. Jeg bor i Oxie, så Malmö-området vil være at foretrække.. Takker...
Jabbekot Besvaret May 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 19, 2008 Tror at du husker forkert ;o) Det er til min Kawasaki ZX9R.. Og nej, jeg kan ikke selv tage dækkene af..
Jabbekot Besvaret May 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 19, 2008 Sorry, ja jeg piller selv fælgene af! Læser, som de blinde slås i, dag...
MC Manden Besvaret May 19, 2008 Rapporter Besvaret May 19, 2008 Sorry' date=' ja jeg piller selv fælgene af! Læser, som de blinde slås i, dag...[/quote'] Jamen, hvis du selv har hjulene af, så kan vi nok godt finde en der kan bytte for et par hundred... Kender du www.sporthoj.com ? Ellers skal du vente til august (), så kan begge skiftes for ialt 120Skr.
Jabbekot Besvaret May 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret May 19, 2008 Lyder super! Men det skal nok gøres her inden for et par uger, hvis det er muligt?
MC Manden Besvaret May 19, 2008 Rapporter Besvaret May 19, 2008 Lyder super! Men det skal nok gøres her inden for et par uger' date=' hvis det er muligt?[/quote'] Så skal du nok kigge på www.sporthoj.com ... (forum som dette, bare med 1 mill. indlæg)
SanneJ Besvaret May 20, 2008 Rapporter Besvaret May 20, 2008 og hvis du synes det tager for lang tid at gå sporthoj igennem, så er et af linksene her: http://customcab.se/
MC Manden Besvaret July 29, 2008 Rapporter Besvaret July 29, 2008 og hvis du synes det tager for lang tid at gå sporthoj igennem' date=' så er et af linksene her: [url']http://customcab.se/ Jeg var hos customcab idag. Jeg afmontere, fik skiftet og monteret igen på 20 min 100 Skr. ... not bad.. PS.. jeg vidste iøvrigt ikke (da jeg kørte hjemmefra) at det faktisk var samme person jeg købte nogle kalibre af sidste år :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu