Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogle der er friske på det??? Der er folk herinde med svedige biler og det kunne da være sjovt at rive en weekend ud af kalenderen og komme ned og møde ligesindede..... Alternativt se noget race dernede!!! Nogle der synes det er en god idé???

Besvaret

......Ja.....Men det er nu ikke kun derfor..... Jeg har aldrig været dernede og det kunne da være hyggeligt med en weekend tur!

Du har vel også et udestående med Peter H eller ? :)
Besvaret

Der er da folk med Porsche'r, Audis, store Mercedes'er og BMW. Men folk med Toyota, Peugeot osv er da også velkomne..... Det er ikke så meget for at race, men en hyggetur og snuse til atmosfæren.....

Besvaret
Det er ikke så meget for at race, men en hyggetur og snuse til atmosfæren.....
Hvorfor så ikke lave en tur til Anderstorp og se noget STCC ? Må ikke atmosfæren omkring Nürnburg er lidt kedelig hvis man ikke selv kører ?
Besvaret

Det er jo op til folk selv om de har behov for at køre eller ej.....

Hvorfor så ikke lave en tur til Anderstorp og se noget STCC ? Må ikke atmosfæren omkring Nürnburg er lidt kedelig hvis man ikke selv kører ?
Guest Mogens
Besvaret
Jeg har været på sådan en tur, som SM appelerer til - det var med den danske Alfa Romeoclub. Supertur ! Atmosfæren er ikke spor kedelig, men tværtimod meget interessant, hvis man har biler som hobby. Der kommer rigtig mange private bilister og kører dernede, så der er meget at se på uden for banen. Desuden er "Ringtaxa" en mulighed, hvis ikke man selv kører - den kvindelige taxachauffør kører en BMW M5 meget bredt. Man kan også blive passager i en racerudgave af Dodge Viper, hvis det er...
Besvaret

Vi har været der flere gange, og ja der er bare en fed stemning, vi regner med at være der igen i weekende 16-17 aug. Kan Desværre ikke før :) Husk at checke deres kalender inden i planlægger da det ikke er altid man kan køre der.

Besvaret
Der er da folk med Porsche'r, Audis, store Mercedes'er og BMW. Men folk med Toyota, Peugeot osv er da også velkomne..... Det er ikke så meget for at race, men en hyggetur og snuse til atmosfæren.....
Ævs. Der blev min V70'er udelukket :flov:
Besvaret
Nej da....Du er da hjertelig velkommen.....:)
Gider dæleme ikke køre til Ringen og ikke kunne køre selv. Og hive en V70 på banen er no go!
Besvaret

Så forstår jeg ikke hvorfor du skriver sådan hér...

Ævs. Der blev min V70'er udelukket
Gider dæleme ikke køre til Ringen og ikke kunne køre selv. Og hive en V70 på banen er no go!
Besvaret
http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_daSE271SE271&q=sabine+schmitz Hun river den rundt!!! Ca 8 min og 30 sekunder.....i en M5 E60 med 507 hk.
Og lige over 10 minutter i en Ford Transit ...
For helvede hvor må det være flovt at køre på en hidsig japansk motorcykel på ringen, og så blive overhalet af en varevogn. Jeg skal så helt sikkert IKKE en tur rundt på den ring med Sabine bag rattet, jeg får det dårligt af en tur i rutsjebanen i Tivoli :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...