Toft Skrevet May 22, 2008 Rapporter Skrevet May 22, 2008 Hmm, idag omkring kl 15.50 der var der to bizz-baner (bane 2 og 4) der var ude af drift, og så oven i købet holdt morfar forrest i bane 3 og fattede ikke en skid, mens de 7 biler bag ham prøvede at bakke ud af båsen og komme over i bane 1, som var eneste mulighed for at komme gennem anlægget - SHIT ET KAOS af biler der prøvede at flette sammen i en bane! Ret hurtigt var vi mindst 60 biler der alle kørte mod bane 1, og jep det tog tid at komme i gennem... Gætter på turisterne har siddet og grinet i manuel banen, i hvert fald er 1 til 2 baner ikke nok i myldertiden...
BS Besvaret May 23, 2008 Rapporter Besvaret May 23, 2008 Det er faktisk rigtig ofte at der er folk der kører forkert i de baner. Forstår det ikke helt. Men at man så vælger at lukke 2 baner på sådan et tidspunkt forstår man jo ikke! Forleden aften var ALLE baner foruden de 2 lastbil baner og en enkelt manuel lukket fra dk mod se. Meget mærkeligt.
Buddha Besvaret May 23, 2008 Rapporter Besvaret May 23, 2008 Det gør de altid om natten..... Forleden aften var ALLE baner foruden de 2 lastbil baner og en enkelt manuel lukket fra dk mod se. Meget mærkeligt.
Buddha Besvaret May 23, 2008 Rapporter Besvaret May 23, 2008 Alle de gange jeg er kommet hjem imellem 2 og 5 om morgenen, er de lukket.....
claus Besvaret May 23, 2008 Rapporter Besvaret May 23, 2008 Jep det har jeg også oplevet de gange jeg er kørt igennem om natten...
BS Besvaret May 23, 2008 Rapporter Besvaret May 23, 2008 Så må det bare være fordi jeg ikke kører sent nok igennem :D
Guest jxhab Besvaret May 23, 2008 Rapporter Besvaret May 23, 2008 Så må det bare være fordi jeg ikke kører sent nok igennem :D Næh .. det er ikke altid de lukker dem.. jeg har både kørt igennem kl. 02, 03, 04, 05, 06 osv og det er ikke altid de er lukket - det er sikkert efter temperament..
Juff Besvaret May 23, 2008 Rapporter Besvaret May 23, 2008 Det er jo derfor man skal tage de 2 lastbil baner længest til højre.......:th2:.. Altså når der er prop, ellers må man ikke ;)
Ras Besvaret May 23, 2008 Rapporter Besvaret May 23, 2008 Da vi kørte hjem igår omkring 18:00 - fik vi "ugyldig brobizz" og holdte i banen i 5-6 minutter. Det samme skete i 2 andre baner, indtil "kundeservice" (af mangel på bedre ord, for jeg føler mig ikke som kunde og modtager ingen service ) fik åbnet for bommen... Det samme skete for os i morges kl 7:45, igen i flere baner samtidigt. Vi fik at vide at de havde nogle problemer med vores abonnementstype... Håber de har fået det fixet i eftermiddag, orker ikke flere run-ins med "kundeservice"
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu