Guest PeterK Skrevet May 26, 2008 Rapporter Skrevet May 26, 2008 Af sikkerhedsmæssige årsager kan man desværre ikke se DVD-film når man kører. Men er det ret enkelt (plug & play) at tilslutte ekstra skærme som bagsæderne kan se via nakkestøtter???....Og kan de så se noget når man kører?? Eller er det lettere at købe noget eksternt?
Guest jxhab Besvaret May 26, 2008 Rapporter Besvaret May 26, 2008 Af sikkerhedsmæssige årsager kan man desværre ikke se DVD-film når man kører. Men er det ret enkelt (plug & play) at tilslutte ekstra skærme som bagsæderne kan se via nakkestøtter???....Og kan de så se noget når man kører?? Eller er det lettere at købe noget eksternt? Det er muligt og forholdsvis nemt at frakoble sikringen selv på command så passagere kan se dvd.. omkring tilkobling, det ved jeg ikke så meget om..
Guest jxhab Besvaret May 26, 2008 Rapporter Besvaret May 26, 2008 Af sikkerhedsmæssige årsager kan man desværre ikke se DVD-film når man kører. Men er det ret enkelt (plug & play) at tilslutte ekstra skærme som bagsæderne kan se via nakkestøtter???....Og kan de så se noget når man kører?? Eller er det lettere at købe noget eksternt? jeg har en unlock manual til at unlocke dvd og mp3 afspilning på nyere command dvd systemer.. men jeg må ikke vedhæfte mere end 19kb PDF dokumenter og det fylder 350kb, så jeg skal lige finde ud af hvor jeg kan lægge den.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu