Guest PeterK Skrevet May 27, 2008 Rapporter Skrevet May 27, 2008 Stod lige og lurede på den sealgrey som står I udstillingen. Damn den er fed og jeg må indrømme at den pt. er nr. 1 på ønskesedlen nu hvor MB E350 skal udskiftes inden længe!! Eneste bekymring er at jeg har læst en del test, hvor man savner regulering af undervogn. Den skulle være "ret" hård, men hvad er definitionen på dette? Taler vi Stenhård som en 996 GT3 RS eller hård som en 997 S, sportschrono med sport aktiveret, eller bare "hård" som en ny Golf GTI med 18"?? Har ikke haft tid til at prøve en, men måske nogle af jer har???? PS: Gider ikke diskutere på denne tråd at jeg hellere skulle vælge en RS4, M3 etc. (Eller´s fair nok, men jeg søger konkret svar på ovenstående)
Buddha Besvaret May 27, 2008 Rapporter Besvaret May 27, 2008 AMG's undervogne plejer ikke at være stenhårde.....Et godt kompromis imellem bane og vej.... Så det må vel blive midt imellem.
Breznew Besvaret May 27, 2008 Rapporter Besvaret May 27, 2008 Du må da gerne komme forbi og hente mig hvis de finder på at låne den ud til en mulig køber, og så kan du jo selv teste det,, :) Mvh. Flemming
Homer Besvaret May 28, 2008 Rapporter Besvaret May 28, 2008 jeg har prøvet E63 AMG som har luftaffjedring, og den er fuldt ud lige så komfortabel som enhver anden "familiebil". Ved ikke om C63 har luftaffjedring (evt som tilvalg)
Lars C Besvaret May 28, 2008 Rapporter Besvaret May 28, 2008 Husk at denne bil er særdeles upraktisk at pendle i fordi den kun kan køre ca. 50 km på et sæt dæk. Men det er måske derfor du vil have en kombi så der er plads til 4 reservehjul (gælder måske kun hvis man hedder Jeremy Clarkson og tager på sommerferie med The Stig) http://www.youtube.com/watch?v=g5nzEax87lw
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu