GoldMan Skrevet May 31, 2008 Rapporter Skrevet May 31, 2008 Hey! Jeg er udkig efter en BMW 530 D (Automatisk Gear og efter årgang 2004-2005) som har kørt under 90.000 og har M sport pakken og Læder (helst Beige) Jeg vil gerne importere en fra tyskland da de svenske modellen enten kun er stationcar (vil have Sedan :) ) eller de har intet udstyr. Jeg er typen som ikke gider og bruge tid på at kontrollere bilens historisk, besiktige den o.s.v og der har jeg kontaktet Auto hause men de svarer ikk på mails eller på formularen via deres hjemmeside. Hertil kommer mit spørgsmål, kender i andre firmaer som står som autoriseret importør o.s.v og som ordner alt til den rette pris :)
Peter H. Besvaret June 1, 2008 Rapporter Besvaret June 1, 2008 Hey! Jeg er udkig efter en BMW 530 D (Automatisk Gear og efter årgang 2004-2005) som har kørt under 90.000 og har M sport pakken og Læder (helst Beige) Jeg vil gerne importere en fra tyskland da de svenske modellen enten kun er stationcar (vil have Sedan :) ) eller de har intet udstyr. Jeg er typen som ikke gider og bruge tid på at kontrollere bilens historisk, besiktige den o.s.v og der har jeg kontaktet Auto hause men de svarer ikk på mails eller på formularen via deres hjemmeside. Hertil kommer mit spørgsmål, kender i andre firmaer som står som autoriseret importør o.s.v og som ordner alt til den rette pris :) Vi har ikke modtaget nogle mail fra dig ??? Men du er da velkommen til at pröve igen.:) autohausab@hotmail.com
sup3rior Besvaret June 1, 2008 Rapporter Besvaret June 1, 2008 www.prestigeauto.se kan bestemt anbefales :)
Emmi Besvaret June 1, 2008 Rapporter Besvaret June 1, 2008 men der jo en del penge at spare ved at selv gå ned og hente bilen, altså fra tyskland også fordi der er større udvalg. jeg skal selv snart der ned så måske kunne vi slå hovederne samme og køre ned sammen.?
sup3rior Besvaret June 1, 2008 Rapporter Besvaret June 1, 2008 men der jo en del penge at spare ved at selv gå ned og hente bilen' date=' altså fra tyskland også fordi der er større udvalg. jeg skal selv snart der ned så måske kunne vi slå hovederne samme og køre ned sammen.?[/quote'] Du har ganske ret i der er penge at spare, men der er også faldgruber man skal være opmærksom på. Som du selv skriver gider du ikke bruge tid på at tjekke historik osv., men så skal du bare vide at du risikerer at stå med noget l... som man mest har lyst til at smadre
GoldMan Besvaret June 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 1, 2008 Emmi --> Halvdelen af de biler du finder på mobile.de er enten fake/bilen Står i rumænien/Km tal passer ikk/Den er repareret efter et stort uheld også videre, også videre Giv hellere ca.20.000,- Svenskr kr ekstra og få det godt med dig selv og tilpas. Du får jo garanti fra importøren og M test
Emmi Besvaret June 1, 2008 Rapporter Besvaret June 1, 2008 ja i begge har delvis ret, men nu skal i også tænke på at i tyskland har de også fdm eller lignede, hvor man kan slå alt om bilen op, hvis man nu vil være på den sikre side, og med hensyn til mobile. da der er mange fake. men jeg tænker mere på de lokale aaviser, ligesom Den blå avis i tyskland, det brugte jeg selv sidst jeg var derned for at købe bil og det var meget billiger end havd mobile.de sagde
Zenia Besvaret June 2, 2008 Rapporter Besvaret June 2, 2008 Emmi --> Halvdelen af de biler du finder på mobile.de er enten fake/bilen Står i rumænien/Km tal passer ikk/Den er repareret efter et stort uheld også videre' date=' også videre[/quote'] Du har mulighed at købe den selv hos autoriseret bilforhandler (bmw) og de biler IKKE er fake(s). Det er noget du tror. Ham som skal hente bilen for dig (ved ikke hvem) kan godt prutte om prisen dernede i Tyskland hos køberen. Så hvis din bil koster ca.30000 euro har han mulighed at tjene yderligere 10%? 30.000 sek. + 3000 euro = ? Husk at kræve kvittering fra Tyskland! M test får du ikke gratis. Den skal du selv betale. Koster ca.3000 sek. Og til sidst: Din bil bliver aldrig svensksåld selv om "en svensk autoriseret bilforhandler" henter den for dig fra Tyskland. :)
dkrath Besvaret June 2, 2008 Rapporter Besvaret June 2, 2008 Zenia> At prutte 3.000 EURO er ekstremt svært - noget jeg aldrig har oplevet og vi har efterhånden importeret MANGE biler. Hvad bygger dit udsagn på? Egne erfaringer? I så fald hvordan har du fået pruttet en tysk forhandler så meget?
Zenia Besvaret June 2, 2008 Rapporter Besvaret June 2, 2008 Zenia> At prutte 3.000 EURO er ekstremt svært - noget jeg aldrig har oplevet og vi har efterhånden importeret MANGE biler. Hvad bygger dit udsagn på? Egne erfaringer? I så fald hvordan har du fået pruttet en tysk forhandler så meget? Jeg skrev ca.10%. Måske 5%. Måske 7%. Man (Svensk bilforhandler som henter bilen fra Tyskland) køber ikke bilen til den pris som står på mobile.de Han skal tjene mere. Jo dyrere bilen er, jo mere i rabat man kan få i euros. Hvis bilen koster 50.000 euro, 3000 euro i rabat er ikke så meget.
Buddha Besvaret June 2, 2008 Rapporter Besvaret June 2, 2008 Der kan pruttes om det.... Ganske meget endda. Dog er det primært på specielle benzinslugende modeller der er god rabat at hente..... Jeg hentede knapt 10% på Audi'en og 16% på ML55'eren......
Guest Mogens Besvaret June 2, 2008 Rapporter Besvaret June 2, 2008 Der kan pruttes om det.... Ganske meget endda. Dog er det primært på specielle benzinslugende modeller der er god rabat at hente..... Jeg hentede knapt 10% på Audi'en og 16% på ML55'eren...... Fortæller jo INTET om nogenting - rabatsatsen i sig selv
dkrath Besvaret June 2, 2008 Rapporter Besvaret June 2, 2008 I må være gode købmænd! Vi hentede et par hundrede EUR på min BMW og ingeting på min Porsche.
GoldMan Besvaret June 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 2, 2008 Nåh men nu har jeg både sendt en mail til både prestige og autohaus ang. en pris på den ønskede bil. Om den aldrig bliver svenskåld er ligegyldigt for mig. Kan godt være den rammer en på penge pungen men det er sku i orden bare jeg får det jeg ønsker mig :th2:
BS Besvaret June 2, 2008 Rapporter Besvaret June 2, 2008 Om den aldrig bliver svenskåld er ligegyldigt for mig. Kan godt være den rammer en på penge pungen men det er sku i orden bare jeg får det jeg ønsker mig :th2: Med den indstilling er det tyske marked godt. For der får man netop det man ønsker sig. Pøj pøj med det.
GoldMan Besvaret June 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 2, 2008 Det er jo for det meste på grund af at bilerne på det tyske marked er næsten altid med læder og med fuld udstyr. På det svenske marked finder jeg kun stationcars og biler som er BASIC
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu