Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Min kæreste og jeg har netop købt et hus i Holmeja, Svedala med overtagelse omkring juli måned. Vi skal have lavet en helt masse ting på dette hus såsom nyt tag, gulvvarme, gulve, badeværelser, køkken osv. Derfor får vi brug for nogle rigtig dygtige håndværkere, der kan levere varen til tiden og den rette pris. Allerhelst vil vi gerne finde en entreprenør som kunne stå for det hele med tegninger, tilladelser, håndværkere osv. Søgefunktionen er allerede blevet brugt flittigt, men faldt ikke umiddelbart over noget, som vi kan bruge.. :rolleyes: Så smid gerne jeres anbefalinger og erfaringer :cool:

Besvaret
Prøv at høre Miriam her på forummet' date=' hun kender en håndværker som skulle være rigtig god :)[/quote'] Ja, men hun skriver jo at hun har søgt flittigt på forummet :confused:, så han duer nok ikke;)
Besvaret
Ja' date=' men hun skriver jo at hun har søgt flittigt på forummet :confused:, så han duer nok ikke;)[/quote'] Som jeg læser det i din tråd, så laver han de lidt "mindre" ting - såsom at sætte et køkken op, rive vægge ned osv. Vi skal også have lagt nyt tag og det lyder ikke umiddelbart som om, at han er manden for det. Men hvis jeg tager fejl, så må du da meget gerne sende mig hans nummer. Allerhelst vil vi jo gerne finde en entreprenør, som kan stå for det hele. Men jeg skriver mig bag øret, at du kender en god all-round håndværker ;)
Besvaret
Som jeg læser det i din tråd, så laver han de lidt "mindre" ting - såsom at sætte et køkken op, rive vægge ned osv. Vi skal også have lagt nyt tag og det lyder ikke umiddelbart som om, at han er manden for det. Men hvis jeg tager fejl, så må du da meget gerne sende mig hans nummer. Allerhelst vil vi jo gerne finde en entreprenør, som kan stå for det hele. Men jeg skriver mig bag øret, at du kender en god all-round håndværker ;)
De ting du nævner er jo bare det han har lavet hos os
Besvaret
De ting du nævner er jo bare det han har lavet hos os
Du må meget gerne sende mig hans nummer, så må jeg høre ham ad. Ikke desto mindre, så har han nok nogle kontakter, hvis han ikke selv kan udføre opgaven :)
Besvaret

Hej Miriam Så lige jeres tråd.. Tror du at vi evt. kunne få hans nr.? Da min mand og jeg har købt hus i Höllviken og hæhæ ja der er jo lige et par små ting, som nyt gulv på hele første salen + filt på væggene + maling..:rolleye: Ja oprindelige skulle vi have et hus hvor vi ikk skulle lave andet end maling..men nu blev det et ok hus som lige skal have lavet en hulens masse, men godt bliver det jo nok en dag :-) Hvis vil du så sende det på fru.hansen@hotmail.com Hilsen Lise Hansen :new:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...