Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal have et sæt nye bagdæk på og ville umiddelbart gå efter Michelin eller Pirelli. Men så vidt jeg kan se er der for Michelin flere typer af det samme dæk. Pilot SPORT PS2 295/30 ZR19 100Y EL med fälgskyddslist, dvs kant på sidan av däcket som skyddar fälgen mot t ex vassa trottoarkanter., RRBL Pilot SPORT PS2 295/30 ZR19 100Y EL med fälgskyddslist, dvs kant på sidan av däcket som skyddar fälgen mot t ex vassa trottoarkanter., N1 For Pirelli er der kun den samme: P ZERO ROSSO Asimmetrico 295/30 ZR19 100Y XL N1 Nogle præfferencer ?

Besvaret
Jeg skal have et sæt nye bagdæk på og ville umiddelbart gå efter Michelin eller Pirelli. Men så vidt jeg kan se er der for Michelin flere typer af det samme dæk. Pilot SPORT PS2 295/30 ZR19 100Y EL med fälgskyddslist, dvs kant på sidan av däcket som skyddar fälgen mot t ex vassa trottoarkanter., RRBL Pilot SPORT PS2 295/30 ZR19 100Y EL med fälgskyddslist, dvs kant på sidan av däcket som skyddar fälgen mot t ex vassa trottoarkanter., N1 For Pirelli er der kun den samme: P ZERO ROSSO Asimmetrico 295/30 ZR19 100Y XL N1 Nogle præfferencer ?
Skall vara N0-N3 märkta RRBL betyder : RECESSED RAISED BLACK LETTERS
Guest Mogens
Besvaret
Jeg skal have et sæt nye bagdæk på og ville umiddelbart gå efter Michelin eller Pirelli. Nogle præfferencer ?
Jeg køber Continental til min Porsche 996 bi-turbo - det funker meget godt. Har netop købt et nyt sæt hos Peter Autohaus - husk mærkningen, Andreas nævner !

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...