Basse Skrevet June 17, 2008 Rapporter Skrevet June 17, 2008 Jeg har fået nyt arbejde, i København fra 1. august - og vælger at flytte fra Helsingborg ned omkring malmø, gerne lidt uden for eller i udkanten. Sidder og kigger på lejligheder og beliggenhed, og blir mere og mere forviret hehe. Jeg skal på job med toget, i og med p.plads i indre kbh er umuligt eller ekstremt dyrt - nogen herinde, der har nogle gode ideer til områder, og gerne en mægler der kender det område (ja har søgt, og fundet en masse mægler jeg også kigger med på, med erfaring fra andre er nu bedst) ? Smider lige nogle småkrav til bolig og placering: - Max 10-15 min cykel til togstation - Gerne en station med direkte tog til KBH hovedbanegård/nørreport - rejse tid - max 1 time hver vej. - bostadsrät - 2-3 værelser - max pris forventer jeg at ligge omkring en lille million sek.(absolut max) - max andelsafgift, omkring 3.500 sek (det svinger jo alt efter hvad man vil give for lejligheden) Så hvis nogle ligger inde med gode ideer til områder i yderkanten af malmø og tilstødende områder (svedala,vellinge etc etc) og evt. gode mæglere til det område, så kom frit frem. Anders
Bjarne233 Besvaret June 17, 2008 Rapporter Besvaret June 17, 2008 Uden at have kigget på priser eller andet kan jeg vel anbefale Lindenborg, Almvik, Annestad eller Vintrie udelukkende pga tæt beliggenhed på Malmö Syd (Svågertorp) som vist dog er en midlertidig station (omdannes til Hyllie)....men jeg bor selv i Svedala så der er nok andre som ved væsentlig mere om emnet end mig. (transport med tog Svedala - KBH ca 1time +/-)
Lasse Besvaret June 18, 2008 Rapporter Besvaret June 18, 2008 HVad med tæt på den kommende Triangel station, som kommer til at ligge tæt på Möllevangstorget, stationen er der først om 3 år, men så kan du tage til centralen på 15 min på cykel indtil da eller 12 min i bus. Når den nye station kommer, er der mulighed for en lille gevinst på lejligheden, og du vil have få min til stationen. Her er et eksempel.
Basse Besvaret July 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 2, 2008 Så er der skrevet under på en ny lejlighed, i området omkring nobeltorget/möllevangstorget. Jeg siger tak for tilbudene jeg fik via PM - og de gode forslag. handler via Bodirekt - og må indrømme at de indtil videre virker meget flinke og prof :-)
Lasse Besvaret July 3, 2008 Rapporter Besvaret July 3, 2008 Tillykke med lejligheden :) Jeg bor selv ved nobeltorget tæt på hvor det sker: Folkets park, möllevangstorget osv :th2: Velkommen til området.
Basse Besvaret July 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 3, 2008 Tak for det. Ja, jeg glæder mig også til at komme derned - følte mig bare hjemme med det samme jeg trådte ud af bilen, og senere ind i lejligheden.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu