Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Halløjsa.... Er der nogen af jer der har erfaring med ovenstående. Er i danmark her i weekenden, og har lige været til en fremvisning på deres nye modeller. Model 3359 som jeg gerne vil have koster 1600 dkk... Synes rygterne siger briller er billigere i SE, men ved ikke om det også gælder alm. solbriller. Erfaring og links mht. priser i sverige er yderst velkomne :th2:

Besvaret

Tak for det claus. Måske jeg ikke fik nævnt det skal være den polariserede model. Nogle påstår det er bedre en alm. glas når man kører meget :rolleyes: ? Kan se den koster 117 £. Men stadig billigere :th2:

Besvaret

Polariseret glas giver dig ikke rigtig nogen fordele i bilen .. men hvis du er ude på havet osv så kan det være en fordel.. jeg skal selv købe nye raybans men heldigvis sparer jeg en del mere da i San Francisco er væstenligt billigere end i DK kan se ..

Besvaret
Polariseret glas giver dig ikke rigtig nogen fordele i bilen .. men hvis du er ude på havet osv så kan det være en fordel.. jeg skal selv købe nye raybans men heldigvis sparer jeg en del mere da i San Francisco er væstenligt billigere end i DK kan se ..
Forkert. En regnvåd vej og solskin eller blot skarpt lys. Så bliver man rigtig glad for sine polariserede briller! Derudover er himlen jo mere blå i et polariserede solbriller :D
Besvaret
Forkert. En regnvåd vej og solskin eller blot skarpt lys. Så bliver man rigtig glad for sine polariserede briller! Derudover er himlen jo mere blå i et polariserede solbriller :D
Ok det kan være jeg tager fejl - det var i hvert fald bare hvad de personer jeg snakkede med sagde til mig i butikkerne..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...