Juff Skrevet June 21, 2008 Rapporter Skrevet June 21, 2008 Halløjsa.... Er der nogen af jer der har erfaring med ovenstående. Er i danmark her i weekenden, og har lige været til en fremvisning på deres nye modeller. Model 3359 som jeg gerne vil have koster 1600 dkk... Synes rygterne siger briller er billigere i SE, men ved ikke om det også gælder alm. solbriller. Erfaring og links mht. priser i sverige er yderst velkomne :th2:
Juff Besvaret June 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 21, 2008 http://www.trendvision.se/ray_ban/rb3359pol koster så det samme det billigste sted ifølge prisjakt. standardiseret priser kanske
ClausN Besvaret June 21, 2008 Rapporter Besvaret June 21, 2008 Erfaring og links mht. priser i sverige er yderst velkomne :th2: Godt nok ikke fra Sverige. Men købte selv et par Police solbriller på denne hjemmeside for et par år siden. Her kan du få dine Ray Ban for 83,30 Pund. http://www.sunglasses-shop.co.uk/ray-ban-sunglasses.asp?page=5
Juff Besvaret June 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret June 21, 2008 Tak for det claus. Måske jeg ikke fik nævnt det skal være den polariserede model. Nogle påstår det er bedre en alm. glas når man kører meget ? Kan se den koster 117 £. Men stadig billigere :th2:
Guest jxhab Besvaret June 21, 2008 Rapporter Besvaret June 21, 2008 Polariseret glas giver dig ikke rigtig nogen fordele i bilen .. men hvis du er ude på havet osv så kan det være en fordel.. jeg skal selv købe nye raybans men heldigvis sparer jeg en del mere da i San Francisco er væstenligt billigere end i DK kan se ..
BS Besvaret June 22, 2008 Rapporter Besvaret June 22, 2008 Polariseret glas giver dig ikke rigtig nogen fordele i bilen .. men hvis du er ude på havet osv så kan det være en fordel.. jeg skal selv købe nye raybans men heldigvis sparer jeg en del mere da i San Francisco er væstenligt billigere end i DK kan se .. Forkert. En regnvåd vej og solskin eller blot skarpt lys. Så bliver man rigtig glad for sine polariserede briller! Derudover er himlen jo mere blå i et polariserede solbriller :D
Guest jxhab Besvaret June 22, 2008 Rapporter Besvaret June 22, 2008 Forkert. En regnvåd vej og solskin eller blot skarpt lys. Så bliver man rigtig glad for sine polariserede briller! Derudover er himlen jo mere blå i et polariserede solbriller :D Ok det kan være jeg tager fejl - det var i hvert fald bare hvad de personer jeg snakkede med sagde til mig i butikkerne..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu