emre Skrevet July 7, 2008 Rapporter Skrevet July 7, 2008 hejsa er det muligt at lukke en nordea konto i sverige via nordea i dk? snakker med nordea i sverige og de fortæller mig at jeg skal gøre det via nordea i dk. ringer til nordea dk og de siger tag til sverige og ordne det. det er jo sådan at jeg er flyttet til dk.
Lasse Besvaret July 7, 2008 Rapporter Besvaret July 7, 2008 amatører! Ring til den svenske afdeling og forklar dem at du gerne vil lukke din konto og hvis de så igen kommer med den historie om at du skal lukke den fra DK, så sig at du har snakket med nordea i DK. I øvrigt giver det ingen mening at Nordea DK skulle kunne lukke en konto i Sverige, idet det er to forskellige virksomheder, dog i samme koncern.
Guest Trine Besvaret July 7, 2008 Rapporter Besvaret July 7, 2008 Det er helt sikkert et spørgsmål om de ikke forstår hvad du siger/ du ikke forstår hvad de siger. Nordea Sverige og Nordea Danmark har ikke noget med hinanden at gøre når det kommer til denne slags aftaler for privatpersoner.
EBL Besvaret July 7, 2008 Rapporter Besvaret July 7, 2008 Jeg ved godt at det ikke har noget med spørgsmålet at gøre, men jeg lagde lige mærke til i går, at man nu via den danske Danske Bank netbankside kan oprette en konto i Danske Bank i Sverige. Det er sgu da service !
emre Besvaret July 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 7, 2008 amatører! Ring til den svenske afdeling og forklar dem at du gerne vil lukke din konto og hvis de så igen kommer med den historie om at du skal lukke den fra DK, så sig at du har snakket med nordea i DK. I øvrigt giver det ingen mening at Nordea DK skulle kunne lukke en konto i Sverige, idet det er to forskellige virksomheder, dog i samme koncern. snakkede med nordea kbh som sagde at det burde kunne lade sig gøre at lukke kontoen via nordea i dk.skal prøve at tag fat i dem i morgen
Lasse Besvaret July 7, 2008 Rapporter Besvaret July 7, 2008 Jeg ville bare tro at det er den svenske afdeling som lukker kontoer i deres egen afdeling, men man kan jo blive overrasket..
Basse Besvaret July 7, 2008 Rapporter Besvaret July 7, 2008 Ellers er det vel ikke så svært at sende et brev til den svenske afdeling, og skrive man ønsker at lukke sin konto.........er da gjort før.
emre Besvaret July 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 7, 2008 har skrevet men at skrive mail i sverige er ligesom intet svar...:(
Basse Besvaret July 8, 2008 Rapporter Besvaret July 8, 2008 Mail virker sjældent i den slags situationer, idet afsender ikke kan bekræftes - og underskrift er ikke gyldig, med mindre der er digital underskrift med og alt muligt gejl :-) Bare sådan rent juridisk.
emre Besvaret July 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 8, 2008 jep fik snakket med dem.har overført nogle penge og skal ringe til dem i morgen for at lukke kontoen.de sender nogle papir som jeg skal underskrive på og kopi af pas.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu