Martin_M Skrevet July 23, 2008 Rapporter Skrevet July 23, 2008 Kan det passe at en hjulindstilling ikke laves på garanti? Din Bil vil have 995 SEK for det! Har fået byttet om på forhjul/baghjul, og Point-S sagde at dækkene blev slidt lidt ujævnt i siderne - men det kunne fixes med en hjulindstilling. Han ville gerne lave det, men spurgte hvor gammel bilen var, og da den er under 1 år - sagde han at Audi burde lave den. Bilen er købt ab fabrik med sportline pakker, og er dermed sænket. Alternativt nogen der kan hjælpe med en hjulindstilling?
JakobH Besvaret July 23, 2008 Rapporter Besvaret July 23, 2008 Jeg er ikke sikker på at du får Audi til at lave det på garantien. De vil jo nok påstå du har ramt en kantsten eller noget som har slået sporingen en lille smule skæv og derfor er for egen regning. Men ud over det, så synes jeg ikke at 995 SEK, lyder helt skævt. Hvis jeg skulle lave det på fusk ville prisen nok også ende der omkring. Men så er det også med OK-garanti:-) Men du burde da lige spørge dem først, det kan jo være de tager den med et smil og så er det jo penge sparet.
Guest Mogens Besvaret July 23, 2008 Rapporter Besvaret July 23, 2008 Jeg er ikke sikker på at du får Audi til at lave det på garantien. De vil jo nok påstå du har ramt en kantsten eller noget som har slået sporingen en lille smule skæv og derfor er for egen regning. Men ud over det, så synes jeg ikke at 995 SEK, lyder helt skævt. Helt enig. Ivar i Farum kan jeg klart anbefale - hvis du ikke anvender Audi... www.ija.dk/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=2&Itemid=193
Don A Besvaret July 25, 2008 Rapporter Besvaret July 25, 2008 Det kan jeg også anbefale, der har jeg fået målt min honda 4ws ud.. kan ikke mærke forskel men den er der helt sikkert :-) men morgens ved du endelig om de spænder bilen ned eller lægger de vægt ind??? Helt enig. Ivar i Farum kan jeg klart anbefale - hvis du ikke anvender Audi... www.ija.dk/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=2&Itemid=193
Guest Mogens Besvaret July 25, 2008 Rapporter Besvaret July 25, 2008 men Mogens ved du endelig om de spænder bilen ned eller lægger de vægt ind? "Ivar" lægger vægte i bunden af bilen ;)
Don A Besvaret July 25, 2008 Rapporter Besvaret July 25, 2008 Fedt, endelig et sted hvor håndværk bliver gjort rigtig :-) "Ivar" lægger vægte i bunden af bilen ;)
Guest Mogens Besvaret July 25, 2008 Rapporter Besvaret July 25, 2008 Fedt, endelig et sted hvor håndværk bliver gjort rigtig :-) Jow jow, de har jo "nabo'en" som kunde - Kleemann A/S !
Don A Besvaret July 25, 2008 Rapporter Besvaret July 25, 2008 ja kunne godt forstille mig de sætter en høj standart Jow jow' date=' de har jo "nabo'en" som kunde - Kleemann A/S ![/quote']
Kim H Besvaret July 26, 2008 Rapporter Besvaret July 26, 2008 Motorcenter i Skurup er billigere Jeg har fået udført udmåling og indstilling af alle 4 hjul hos Motorcenter i Skurup. Pris SEK 600 - med det hele. Udmærket værksted, men det ved alle som følger med her allerede ;)
Don A Besvaret July 26, 2008 Rapporter Besvaret July 26, 2008 Men hvad gør motorcenter i skurup. spænder de bilen ned eller lægger de vægt ind bilen?? Jeg har fået udført udmåling og indstilling af alle 4 hjul hos Motorcenter i Skurup. Pris SEK 600 - med det hele. Udmærket værksted, men det ved alle som følger med her allerede ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu