Don A Skrevet July 29, 2008 Rapporter Skrevet July 29, 2008 Ja nok stavet mega forkert, men jeg mener sådan en lille dims der nulstiller fejl i din bil. Der skulle vel ikke være sådan en som har sådan en til at ligge som vil nulstille min bil.. det er en honda Prelude fra 97 2,2 Vtec 4ws.. Mit problem er mit 4ws system, det slår fra. Og så får jeg den nustillet hos honda. har fået det gjort 2 gange nu, den ene gang kørte den fra malmø til tappernøje før den slå fra og anden gang med det samme stort set.. De siger der ikke er fejl på den men det må der jo være. og de sage i malmø at jeg skulle få lavet en 4hjuls udmåling så det fik jeg gjort men lige meget hjælp det.. så hvis nogen har et got råd eller kan hjælpe biler jeg rigtig glad, ville være lækkert hvis man nu bare viste om der var noget der skulle byttes eller sådan..:scared: irreteren at et så fedt system ikke virker
Buddha Besvaret July 29, 2008 Rapporter Besvaret July 29, 2008 Det er en defekt sensor der som regel er skyld i slige ting.....
Don A Besvaret July 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 29, 2008 ja det skulle man jo mene, gik ind hon en honda i DK og de sage at det kunne være mange ting og jeg bare måtte skifte indtil jeg fandt det der var i stykker, ja fed servie... NÅ men jeg høre gerne fra nogen som måske kan hjælpe, for det virker ikke rigtig som om honda kan finde en fejl, fik endda en honda malmø til at hejse bilen op og tjekke det og de fandt ikke nogen fejl heller.. Det er en defekt sensor der som regel er skyld i slige ting.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu