Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Nogen der har prøvet sådan en lille frækkert.. ? haft den , hørt om den ? Den der er ved at blive købt er nok en årgang 2001... Hartmann
Har prøvet, men ikke ejet. Samme motor som fra 1985 modellen, og vel egentlig den samme motor som fandtes frem til 2007. Pålidelig, kan ikke slides op.... 140-bagdæk, okay ligeud...kan ikke dreje. En cruiser med lidt extra power
Besvaret
Har prøvet, men ikke ejet. Samme motor som fra 1985 modellen, og vel egentlig den samme motor som fandtes frem til 2007. Pålidelig, kan ikke slides op.... 140-bagdæk, okay ligeud...kan ikke dreje. En cruiser med lidt extra power
Ja, det med at den ikke kan dreje, har Jeg hørt før... men.. :o Ved Du om det er samme motor som sidder på Fj1200 ??
Besvaret

ja,,det er det.... bare samme hk de har... tænkte først om det var den samme som sad der... Men v-max skulle da holde ik`?? Jeg gider ikke en racer som man hænger hen over styret som alle andre.... men en tourings model med power...Og hvis det eneste minus er at den ikke kan "dreje" så er det vel ok...

Besvaret
ja,,det er det.... bare samme hk de har... tænkte først om det var den samme som sad der... Men v-max skulle da holde ik`?? Jeg gider ikke en racer som man hænger hen over styret som alle andre.... men en tourings model med power...Og hvis det eneste minus er at den ikke kan "dreje" så er det vel ok...
Jeg har aldrig hørt om problemer med v-max'en....men, søg i nogle fora, men...en 2001 har sikkert ikke nogle børnesygdomme
Besvaret

min gamle nabo havde en.. en af de gode ting må jo være, at en V4 kan komme til at lyde ufattelig ond. Det eneste dårlige jeg har hørt om den er, at nogle syntes stellet ikke er godt nok, til de HK som den har... det må være nogle som har prøvet at svinge lidt med den :D

Besvaret
min gamle nabo havde en.. en af de gode ting må jo være, at en V4 kan komme til at lyde ufattelig ond. Det eneste dårlige jeg har hørt om den er, at nogle syntes stellet ikke er godt nok, til de HK som den har... det må være nogle som har prøvet at svinge lidt med den :D
Jeg tror bare at Jeg finder nogle strækninger hvor der ikke skal svinges alt formeget.. :D Ellers burde den være en ok maskine... :th2: p

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...