Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
men mon ikke du kan få mere for den privat.?? med minder den bare skal væk:)
Jo ;) men nu har jeg prøveti over en måned og der sker næste ikke noget, det er ikke den nemmeste bil at komme af med
Besvaret
nogen der kender en forhandler som tager en Audi TT og betaler cash :)
Hmm tror du ikke du kan regne med meget hos en forhandler, jo hvis du tage en dyrere bil i bytte. hva med blocket.se eller biltorget.se??
Besvaret
Hmm tror du ikke du kan regne med meget hos en forhandler' date=' jo hvis du tage en dyrere bil i bytte. hva med blocket.se eller biltorget.se??[/quote'] Det er vel gratis at få en pris, selvom denne skulle være dårlig:scared: men jo jo selvfølgelig er den på blocket
Besvaret
Det er vel gratis at få en pris' date=' selvom denne skulle være dårlig:scared: men jo jo selvfølgelig er den på blocket[/quote'] Prøv denne forhandler. han kan sælge den for dig, men han køber det ikke.. jeg har haft men Smart Roadstar hos ham til salg til jeg solgte det til anden forhandler., det koster dig ikke noget .. http://www.autoclassica.com/
Besvaret
Jo ;) men nu har jeg prøveti over en måned og der sker næste ikke noget' date=' det er ikke den nemmeste bil at komme af med[/quote'] 1 måned er INGEN tid!! Jeg var 9 mdr om at sælge min gamle A6 2,7T i Sverige!! Normalt tager det 1-3 mdr, hvis du vil have en fair pris!
Besvaret
1 måned er INGEN tid!! Jeg var 9 mdr om at sælge min gamle A6 2,7T i Sverige!! Normalt tager det 1-3 mdr, hvis du vil have en fair pris!
nå da :) troede bare det var mig som var uheldig. Så kan det godt være jeg lige giver den en måned til.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...