DoJo Skrevet August 9, 2008 Rapporter Skrevet August 9, 2008 nogen der kender en forhandler som tager en Audi TT og betaler cash :)
dkrath Besvaret August 9, 2008 Rapporter Besvaret August 9, 2008 nogen der kender en forhandler som tager en Audi TT og betaler cash :) Jep, Audi!
DoJo Besvaret August 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 9, 2008 Jep' date=' Audi![/quote'] selvfølgelig :).. tak
Don A Besvaret August 9, 2008 Rapporter Besvaret August 9, 2008 nogen der kender en forhandler som tager en Audi TT og betaler cash :) men mon ikke du kan få mere for den privat.?? med minder den bare skal væk:)
DoJo Besvaret August 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 9, 2008 men mon ikke du kan få mere for den privat.?? med minder den bare skal væk:) Jo ;) men nu har jeg prøveti over en måned og der sker næste ikke noget, det er ikke den nemmeste bil at komme af med
Carwash Besvaret August 9, 2008 Rapporter Besvaret August 9, 2008 nogen der kender en forhandler som tager en Audi TT og betaler cash :) Hmm tror du ikke du kan regne med meget hos en forhandler, jo hvis du tage en dyrere bil i bytte. hva med blocket.se eller biltorget.se??
DoJo Besvaret August 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 9, 2008 Hmm tror du ikke du kan regne med meget hos en forhandler' date=' jo hvis du tage en dyrere bil i bytte. hva med blocket.se eller biltorget.se??[/quote'] Det er vel gratis at få en pris, selvom denne skulle være dårlig:scared: men jo jo selvfølgelig er den på blocket
Basse Besvaret August 9, 2008 Rapporter Besvaret August 9, 2008 Smid lige et link til blocket - vil lige se den.
DoJo Besvaret August 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 9, 2008 Smid lige et link til blocket - vil lige se den. here you go http://www.blocket.se/vi/17163115.htm?ca=23_11_s
Carwash Besvaret August 9, 2008 Rapporter Besvaret August 9, 2008 Det er vel gratis at få en pris' date=' selvom denne skulle være dårlig:scared: men jo jo selvfølgelig er den på blocket[/quote'] Prøv denne forhandler. han kan sælge den for dig, men han køber det ikke.. jeg har haft men Smart Roadstar hos ham til salg til jeg solgte det til anden forhandler., det koster dig ikke noget .. http://www.autoclassica.com/
Guest PeterK Besvaret August 9, 2008 Rapporter Besvaret August 9, 2008 Jo ;) men nu har jeg prøveti over en måned og der sker næste ikke noget' date=' det er ikke den nemmeste bil at komme af med[/quote'] 1 måned er INGEN tid!! Jeg var 9 mdr om at sælge min gamle A6 2,7T i Sverige!! Normalt tager det 1-3 mdr, hvis du vil have en fair pris!
DoJo Besvaret August 9, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 9, 2008 1 måned er INGEN tid!! Jeg var 9 mdr om at sælge min gamle A6 2,7T i Sverige!! Normalt tager det 1-3 mdr, hvis du vil have en fair pris! nå da :) troede bare det var mig som var uheldig. Så kan det godt være jeg lige giver den en måned til.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu