Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Alle, Her til morgen da jeg kørte over broen, ramte jeg en gås med forruden. Den er totalt smadret nu, men chokeret som jeg var. Sneg jeg bilen over til Dk og over til arbejdet. Da jeg ikke har kørt galt før el haft skader, er jeg lidt på bar bund. Hvad gør man på en søndag?? Hvad kan jeg forvente? Det er en forholdsvis ny bil. 1 år gammel, så jeg har halv forsikring ved länsforsinkringer og vagnskade ved Saab forhandleren. Desuden har jeg Saab assistance som tillæg. Sidder stadig og ryster lidt på hånden, så jeg kunne godt bruge nogle gode råd og erfaringer om hvad der ligger ude i fremtiden med bilen...

Besvaret

Du ringer til Saab assistance og fortäller hvad der er sket med blen, de kommer og henter bilen og köre den til et Saab värksted.. Nu ved jeg ikke hvordan din forsikring er, men på de fleste er der gratis låne bil når ens bil har fået en skade..

Besvaret

hejsa. Fik du gåsen med hjem? den smager ret godt sådan en. Jeg tror ikke der er så meget at gøre på en søndag, den eneste mulighed jeg lige kender er at ringe til carglass på tlf. 70 13 99 11. Jeg ved de kører ud og skifter ruder, men om de lige har en liggende til din bil, aner jeg ikke, men det kan være et forsøg værd. De samarbejder også med forsikringsselskaber, men om det også gælder svenske tvivler jeg mere på, men det kan de nok selv bedst svare på. Jeg tror ikke Saab assistance kan gøre så meget andet end at få din bil bugseret til nærmeste værksted og så få skiftet ruden i morgen. De skifter den ikke på stedet. Men jeg håber du finder ud af noget.

Besvaret

Fik ingen gås og har ingen anelse om hvad der skte med den:confused: Mistede bakspeglet da den ramte, og det stod ned i lår tykke stråler. Så jeg nøjes bare med at snige bilen over. Har snakket med Saab assistance, og de har ringet til falck for at hente den, Men hun regnede med at jeg fik en regning for det, da det jo ikke var en ulykke. Ved nærmere eftersyn, så kom der også skade i taget, lige der hvor ruden skal limes. :mad: Men mht forsikringen, får jeg nok ike fat i dem før imorgen. Deres kontakt nummer er et 020 nummer, og det er man jo glad for når man er i DK. Har snakket med carglas, og de mente ikke de havde en rude til en saab 93 sportscombi. Og det ville vel heller ikke hjælpe noget, når der er en lille skade i taget??

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...