Guest PeterK Skrevet August 16, 2008 Rapporter Skrevet August 16, 2008 Så Mercedes Malmø har nogle Jeep Wrangler til udsalgspris. Nogle som kender til kvaliteten på denne bil?? Er det et støjhelvede på motorvej?? Kan vælge mellem 2,7diesel og 3,8 benzin..........
ClausN Besvaret August 16, 2008 Rapporter Besvaret August 16, 2008 Super lækker cult bil i mine øjne. Og med lidt gejl og ekstra udstyr blir den hurtig meget rå at se på. Var selv ved at købe en for 3 år siden, da den faldt fra 295.000,- til 195.000,-. Har altid syntes at der var noget specielt over en Wrangler, og hvor for man ellers en fabriksny bil med: 6 cyl, 3.8 l, 4x4, læder, aircon, cab., hardtop, aut., osv. for under 200.000 SEK?? Men efter at have læst divs. test, fora osv. droppede jeg tanken. Masser af små problemer og MEGET store rust problemer. Om det har ændret sig de sidste par år ved jeg ikke. Har pt droppet tanken og interessen om en Wrangler. Men held og lykke med det.
NGO Besvaret August 16, 2008 Rapporter Besvaret August 16, 2008 Diesel modellen er rimelig, men Benzin modellen skulle (Har ikke prøvet benzineren) være noget skrammel. Ingen bundtræk før den får masser af omdrejninger, lyder ikke godt som en V6 jo ellers burde og benzin økonomi der kræver en seriøs aktieportefølje i olieselskaber for at være sjov. Kiggede på den da den nye model kom, da jeg syntes den ku være sjov. Ved ikke noget om rustproblemer eller andre problemer, syntes bilen virker som om det er en seriøs arbejdsbil der er bygget til at blive brugt. (lidt ala Mercedes GD eller Landrover Defender) Fin bil hvis man skal på jagt hver weekend og ellers ikke har det store kilometer behov. Men som daglig pendler bil bliver du træt af den efter 14 dage. Det larmer af h. til ved 120kmt og det er ALT der larmer.. mest vind men også dæk og motor. Vil anbefale at købe en alm bil til hverdag og så evt. købe den gamle model med 4.0 motoren som weekend bil. De gamle modeller får du kastet i nakken for omkring 75-100.000 hos http://www.yddingeautocenter.com/ og så er det ofte incl masser af sjovt ekstraudstyr som man aldrig kommer til at bruge.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu