Nysted Skrevet August 16, 2008 Rapporter Skrevet August 16, 2008 Hejsa folkens I ved jo så meget om det lokale liv her i skåne... Så her er lige et hurtigt spørgsmål... Jeg var lige oppe og besøge en bekendt i Helsingborg, som spurgte mig om jeg skulle til træf med min bil i nærheden... Men jeg kan ikke huske hvad han kaldte stedet... men der var meget politi og mange specielle biler i nærheden, så det lod til at der var noget om snakken... :) Er der nogen som kender til hvad det kan være der foregår her i weekenden?
ClausN Besvaret August 16, 2008 Rapporter Besvaret August 16, 2008 Hejsa folkens I ved jo så meget om det lokale liv her i skåne... Så her er lige et hurtigt spørgsmål... Jeg var lige oppe og besøge en bekendt i Helsingborg, som spurgte mig om jeg skulle til træf med min bil i nærheden... Men jeg kan ikke huske hvad han kaldte stedet... men der var meget politi og mange specielle biler i nærheden, så det lod til at der var noget om snakken... :) Er der nogen som kender til hvad det kan være der foregår her i weekenden? www.vallakratraffen.com 16-17/8-08 eller Ferrari Racing Days www.autoropa.se 16/8-08
Basse Besvaret August 16, 2008 Rapporter Besvaret August 16, 2008 Det er Vallåkra - det ligger en 15-20 min uden for helsingborg, ned mod Lund. Det er monster stort - mener det er omkring 10.000 mennesker der kommer i denne weekend. Og det er et hot sted for amerikaner biler også. Der skal nok være et par tusinde biler dernede.....tror det er et af de største biltræf i sverige faktisk.
Nysted Besvaret August 16, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 16, 2008 Lyder spændende, mange tak =)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu