Don A Skrevet August 17, 2008 Rapporter Skrevet August 17, 2008 hvordan er reglen om import at bildele fra usa. må man købe for x-antal før der skal moms og tull på eller kan man bare bestille og håbe man ikke bliver taget. har nemlig fundet nogen nye ventillyftere til min honda til ca 2000 for 16stk. hos honda i malmø koster det ca 8-9000kr så der er mange penge at spare.. Hvis i kender til noget med noget som ikke er helt efter reglen eller kan hjælpe på nogen måde må i godt sende svar i PM..
Martin_M Besvaret August 17, 2008 Rapporter Besvaret August 17, 2008 Der skal betales moms + told af det. Men når der er tale om så stor en besparelse, så kan det stadig betale sig. Du kan bestille det, plus betale moms + told og stadig kun betale ca. 3000 kr.
Don A Besvaret August 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 17, 2008 Der skal betales moms + told af det. Men når der er tale om så stor en besparelse' date=' så kan det stadig betale sig. Du kan bestille det, plus betale moms + told og stadig kun betale ca. 3000 kr.[/quote'] oki, men hvordan gør man så det. tænker på at jeg vel skal angive det til tolden inde det rammer landet ellers får man vel en bøde oven i hvis tolden finde min pakke..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu