Peter M Skrevet August 28, 2008 Rapporter Skrevet August 28, 2008 nogen der kan anbefale en butik i Vellinge, Svedala eller Malmö ? Det er en SRAM SPECTRE S7 Clickbox jeg skal have fat i, og gerne imorgen. /Peter
Don A Besvaret August 28, 2008 Rapporter Besvaret August 28, 2008 nogen der kan anbefale en butik i Vellinge, Svedala eller Malmö ? Det er en SRAM SPECTRE S7 Clickbox jeg skal have fat i, og gerne imorgen. /Peter humm, ved ikke lige noget om det. men kan sige jeg ikke har haft set en cykel handler i svedala.. en der er en tråd hvor de snakker racercykler måske en der ved noget :)
Guest michaelbo Besvaret August 28, 2008 Rapporter Besvaret August 28, 2008 nogen der kan anbefale en butik i Vellinge, Svedala eller Malmö ? Det er en SRAM SPECTRE S7 Clickbox jeg skal have fat i, og gerne imorgen. /Peter Svågertorp station
Bjarne233 Besvaret August 28, 2008 Rapporter Besvaret August 28, 2008 Der er en cykelhandler i Svedala....men jeg tvivler stærkt på han har hvad der i mine ører lyder som noget speciales (kender ikke meget til cykler) Den ligger lige bag McDonalds.....mener den hedder Cykelsmedjan eller noget...
Peter M Besvaret September 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 1, 2008 Det viste sig at cykelhandleren i Höllviken havde dimsen :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu