Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

jeg har fået p skade.bilen som har bulet mig(førerdør mod førerdør)står der stadig,så jeg venter på 2.time på egeren (burlov centret) har tages fotos (med mobil).r det en stor fordel at få fat i ejeren med det samme)el r det blot at køre hjem og ringe til forsik og give hans reg nr samt billeder.han kan vel lettere nœgte,end hvis jeg fanger ham.

Besvaret

medium bule af bilka bule .samt 6 cm ridse i lak.r blot ret gnaven på tossen da jeg havde parkeret ret isoleret og tossen så parkerer klods op af mig og drøner døren ind i siden på min under 1 år a6.sgu da flabet...

Besvaret
er den grov for jeg kender en der kan fikse en bilka bule billigt uden at den skal lakeres...
Hey, jeg har en minimal "bilka" bule, kan du ikke lige PM mig kontaktoplysninger på ham du kender? Pft.
Besvaret
medium bule af bilka bule .samt 6 cm ridse i lak.r blot ret gnaven på tossen da jeg havde parkeret ret isoleret og tossen så parkerer klods op af mig og drøner døren ind i siden på min under 1 år a6.sgu da flabet...
Det undrer også tit mig hvorfor folk ikke kan bare holde en bås i mellem bilerne derude, parkerer også selv ude ved de nærmest isolerede båse, og sjovt nok holder der altid en ved siden af når man kommer ud, trods der er 5-10båse til den nærmeste bil.. :rolleye: men kan det "bevises" at hans bil kan ramme din der, så bliv stående og evt. ring til dit forsikringsbolag, og spørg dem hvordan de ønsker skaden forklaret, vedkommende kan vel se dig stå og vente, så det er der jo masser af tid til :)
Besvaret

Noget nyt ? fik du fat i gutten ? Det er så pisse ærgeligt at kommer ud til sådan en bule - nogle folk er bare tomme oven i bøtten - man kan ikke undgå at opdage man knalder sin dør op i en anden bil altså hehe.

Besvaret
Hvis den skal malers? så kender jeg et godt maler värksted i Hörby..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...