Martin_M Skrevet September 6, 2008 Rapporter Skrevet September 6, 2008 Hej Jeg har nogle gulve der er begyndt at knirke lidt nogle bestemte steder. Der er tale om parketgulve, som ikke har nogen synlige samlinger. Nogen der ved hvordan det kan fixes? Skal jeg have fat i en gulvmand, eller skal man tro på dette produkt?
P.Hartmann Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Hej Jeg har nogle gulve der er begyndt at knirke lidt nogle bestemte steder. Der er tale om parketgulve, som ikke har nogen synlige samlinger. Nogen der ved hvordan det kan fixes? Skal jeg have fat i en gulvmand, eller skal man tro på dette produkt? prøv det... kan ikke koste såmycket..
Martin_M Besvaret September 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 6, 2008 Kommer vel an på om det skal på hele gulvet... Plus at det muligvis kræver lidt expertise at lakere et gulv for at det skal se godt ud.... Men har da skrevet til dem for at høre, hvor nemt det er ;)
Fagerland Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Om knirken kan fjernes afhænger af flere ting, af underlag, gulvtype, skævhed i bygning, hvordan det er lagt osv. Vi bor i en 100 år gammel lejlighed, og bygningen er lidt skæv, og selv om vi købte noget tykt og dyrt kork underlag, så er der knirken. Efter at have forhørt mig hos nogle prof steder, så fik vi oplyst, at det ikke kunne ændres. Om det produkt du henviser til hjælper, tjaa prøv og skriv gerne om resultatet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu