Jabbekot Skrevet September 19, 2008 Rapporter Skrevet September 19, 2008 Vi skal have en lille lorteunge ;) i februar (vores første) og så tænkte jeg på, om der ar andre, der venter sig omkring dette tidspunkt, her i Oxie? Tror at min kone ville synes at det var rart at ses med andre ind i mellem, når nu hun skal på barsel.. Mvh.. Jakob
Juff Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Vi skal have en lille lorteunge ;) i februar (vores første) og så tænkte jeg på, om der ar andre, der venter sig omkring dette tidspunkt, her i Oxie? Tror at min kone ville synes at det var rart at ses med andre ind i mellem, når nu hun skal på barsel.. Mvh.. Jakob Prøv den her gruppe http://uk.groups.yahoo.com/group/dk-mor-i-malmoe/ og tillykke :D
millis Besvaret October 16, 2008 Rapporter Besvaret October 16, 2008 Vi skal have en lille lorteunge ;) i februar (vores første) og så tænkte jeg på, om der ar andre, der venter sig omkring dette tidspunkt, her i Oxie? Tror at min kone ville synes at det var rart at ses med andre ind i mellem, når nu hun skal på barsel.. Mvh.. Jakob jeg skal have endnu et barn til april/maj md.. ;-) er da muligvis interesseret i at mødes... millis
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu