bluee Skrevet September 22, 2008 Rapporter Skrevet September 22, 2008 Er der nogen der har en realistisk tidsmålling fra Malmö C til Østerbro? Er det hurtigst via strandvejen eller Kbh C afkørslen? Krak/Map24 siger det tager ca. 55min, men med køkørsel osv. så må det være +15-20min?
Juff Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 hmm Jeg brugte 40-45 min dengang.. Via tårnby, langebro..... PS. ifølge viamichelin tager det 47 min via kbh C. 48 km...
bluee Besvaret September 22, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 22, 2008 Det er nok fordi jeg har indtastet gader og ikke blot bydelen. Men 40-45min lyder desværre ikke realistisk. Jeg er ude efter hvor lang tid udover rejseplanen at man skal holde i kø ved en 8-9 tiden.
Juff Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Det er nok fordi jeg har indtastet gader og ikke blot bydelen. Men 40-45min lyder desværre ikke realistisk. Jeg er ude efter hvor lang tid udover rejseplanen at man skal holde i kø ved en 8-9 tiden. godt så.... Jeg kørte kl 0900 fra ellstorp og var cirka fremme på østerbro kl 0945. Yderst realistisk skulle jeg mene, kørte hver dag i 2 år... Der var ikke det store køproblem via tårnby.... Det er altså kun 47 km.
Lars C Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Det er fordi du har kørt så "sent". Kørte i længere tid mellem Västra Hamnen og Dr. Tværgade som ikke er så langt fra Østerbro, og mødte mellem 8 og 9. Det tog meget sjældent under en time ligegyldigt hvilken vej man valgte.
Juff Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Det er fordi du har kørt så "sent". Kørte i længere tid mellem Västra Hamnen og Dr. Tværgade som ikke er så langt fra Østerbro' date=' og mødte mellem 8 og 9. Det tog meget sjældent under en time ligegyldigt hvilken vej man valgte.[/quote'] Ja det var selvfølgelig uden for det mest "trælse" tidspunkt...... Skal man være på pinden mellem 8 og 9 er det nok en anden sag....
Martin_M Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Krak/Map24 siger det tager ca. 55min, men med køkørsel osv. så må det være +15-20min? Øv, det er sku lang tid. Jeg kører fra Riseberga til Hørsholm ca. 90 km på 50-55 min... Men jeg er også på kontoret kk 7 - så kører lidt over 6.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu