Jump to content

Ny MB C250 SUPER økonomisk + performance

Recommended Posts

Besvaret
Shit den er fed! :) Jeg tror dog at de 40.000 Euro er en skraldet version (uden udstyr) hvor du blot har rattet og de 4 hjul :laugh:
Min nabo har netop købt sig en spritny hvid C180 kompressor st car - han bekræfter din teori. Det samme med vor nye "direktionsvogn" (een af dem) i firmaet - en grafitgrå C320 CDI. Nice vogn, men uden sænkning og bunker af tilkøbt ektra options går det ikke
Besvaret

Synes at det mindste man skal have i en bilen er Avantgarde, auto gear, panorama/panarama og læder kabine og harman kardon anlæg... så er man godt kørende :) og mercedeses Kompressor udgaver yder ikke en skid synes jeg i forhold til hvad bmw kan tilbyde

Besvaret
Ja' date=' der sker en masse spændende ting på diesel fronten i de her år.[/quote'] JA og uforståeligt at VW/Audi droppede 3L motoren. En af mine venner købte A2 1,2TDI for 5 år siden brugt i Tyskland for sek.120.000 og har netop solgt den for sek85.000 og kørt 180.000km!!!!!! Han blev KIMET NED omkring bilen!!!
Besvaret

Helt utroligt så lille værditabet var der! Gad vide om det er det samme med andre "miljøbiler"? Hvad med f.eks. de nuværende miljøbiler fra audi, bmw og vw?

JA og uforståeligt at VW/Audi droppede 3L motoren. En af mine venner købte A2 1,2TDI for 5 år siden brugt i Tyskland for sek.120.000 og har netop solgt den for sek85.000 og kørt 180.000km!!!!!! Han blev KIMET NED omkring bilen!!!
Besvaret
JA og uforståeligt at VW/Audi droppede 3L motoren. En af mine venner købte A2 1,2TDI for 5 år siden brugt i Tyskland for sek.120.000 og har netop solgt den for sek85.000 og kørt 180.000km!!!!!! Han blev KIMET NED omkring bilen!!!
Det kan være man skal importere den og dens "fætter" Lupo 3L til Sverige :laugh:
Besvaret
Det kan være man skal importere den og dens "fætter" Lupo 3L til Sverige :laugh:
Ja hvis du kan finde nogle i god stand i Tyskland med få km.!! Det er yderst interessant at bilen kører 30-33km/l, men her sparer du peanuts i forhold til afskrivningen, som er LANGT mere interessant! Godt tip: Køb kommende Audi A1 med diesel/el motor......... Det sjove er at A2 har været en fiasko for Audi, men da de stoppede produktionen, steg brændstofudgifterne med +100%......(bad timing VW/AUDI)
Besvaret
Ingen problem - masser af muligheder i Europa. Een af dem: www.audi.de/audi/de/de2/gebrauchtwagen.html
Men de fleste har kørt +100.000km, men så er der også 300.000tilbage:D Købte man en for 2-3 år siden i Tyskland havde afskrivningen været stort set ZERO, men i det kommende år kommer det til at vælte frem med ´"økonomiske" biler...................Tror VIRKELIG der er gode muligheder for at lave nogle KONGEKØB på benzinslugere her til vinter!! Recession x +300HKbil = SUPERPREISEN:th2:
Besvaret
Men de fleste har kørt +100.000km, men så er der også 300.000tilbage:D Købte man en for 2-3 år siden i Tyskland havde afskrivningen været stort set ZERO
Hvis man idag vil købe en A2 TDI, er det meget vigtigt at vælge udgaven med den store brændstoftank (årgangsbestemt). I de første udgaver af bilen var tanken ganske enkelt for lille, når man skulle andet end Malmö - København - Malmö
Tror VIRKELIG der er gode muligheder for at lave nogle KONGEKØB på benzinslugere her til vinter!! Recession x +300HKbil = SUPERPREISEN:th2:
Det kan du allerede nu -> der kører stort set INGEN af de biler, og der handles ingen af de biler = MEGET billige.
Besvaret

Det kan du allerede nu -> der kører stort set INGEN af de biler, og der handles ingen af de biler = MEGET billige.

Besvaret

Vedr. bluetech biler fra Mercedes, skal man være opmærksom på at der er stor forskel på den amerikanske bluetech og den europæiske bluetech. Den amerikanske udgave er langt bedre, vedr. km/l og løsningen noget dyre. Mvh. Mr. Kubik

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...