Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Har ladet mig fortælle at der i skåne skulle være et sted hvor man kunne leje biler+bane og lidt a'la zulu djævleræs.:D skulle muligvis hedde Kalles auto rally... Men google har svigtet mig.:flov: Er der nogen der har hørt om stedet og muligvis vil tilvejebringe lidt oplysninger omkring beliggenhed, hjemmeside osv. Patrick

Besvaret
Har ladet mig fortælle at der i skåne skulle være et sted hvor man kunne leje biler+bane og lidt a'la zulu djævleræs.:D skulle muligvis hedde Kalles auto rally... Men google har svigtet mig.:flov: Er der nogen der har hørt om stedet og muligvis vil tilvejebringe lidt oplysninger omkring beliggenhed, hjemmeside osv. Patrick
Hej Patrick, Jeg kan desværre ikke huske linket, men vi brugte det til et firma event, hvor jeg så desværre blev syg så jeg ikke var :( .. men feedback fra mine kollegaer, var at det var super sjovt.. man kan lave alle mulige ting ala det i Zulu Djævleræs, plus de også havde nogle biler hvor bilen drejde modsat af hvad man drejede på rettet, hvilket skabte nogle ret så underholdende situationer på banen :) .. I hvert fald, så tager jeg mine kollegaers ord for at det var rigtig sjovt og jeg kan jo kun ærge mig over jeg ikke var med. Det var hos Kalles Ralley at de var oppe, jeg tror det lå en halvanden times tid fra København, så det må jo ligge i nærheden..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...