patbateman Skrevet September 26, 2008 Rapporter Skrevet September 26, 2008 Er det nogle her inde som har anvendt www.kvd.se? Umiddelbart kan det se ud til at det er muligt at gøre nogle gode køb der inde, men jeg antager at det er nogen større usikkerhed mht. køretøjets stand osv?
Don A Besvaret September 26, 2008 Rapporter Besvaret September 26, 2008 det er da vildt, der er da mange billige ting som bla er fra konkurs.. den ser jeg nærmere på
patbateman Besvaret September 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 26, 2008 ja det ser nemlig sådan ud, men jeg tror bare 90% af buderne kommer de sidste 5 minutterne. Og at man måske ender op med en rabatt ift listepris på 5-10%, hvilket vel ikke er tilstrækkelig til at dække det ektra arbejde dette kræver samt den ekstra risiko der er involveret. Men jeg er enig - det ser ud til at være nogle gode køb der.
Mr. Kubik Besvaret October 3, 2008 Rapporter Besvaret October 3, 2008 Jeg har købt en Audi A8 hos KVD. Jeg kan kun anbefale det, deres synsmænd er ret skrappe, og hvis jeg skulle have købt tilsvarende hos privat havde jeg ikke fundet samme antal fejl. Almindligvis er det biler som har kørt hos firmaer, d.v.s kørt hårdt men med service. Du har muligheden for at gøre et rigtig godt kup. Det er korrekt at mange bud kommer inden for de sidste 5 min, hvor selve auktionen starter. Fra tid til anden bliver bilerne solgt alligevel, selvom de ikke har nået mindste prisen. Mvh. Anders
Fagerland Besvaret November 25, 2008 Rapporter Besvaret November 25, 2008 Hvis man kigger på de biler, som er solgt i sidste uge, så er det meget fornuftige priser. På nogle endda en ret stor besparelse
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu