Miss W Skrevet September 29, 2008 Rapporter Skrevet September 29, 2008 Suk! Den anlægsgartner, som vi valgte at bruge til vor have og som virkede som den mest seriøse af dem vi bad om pris fra og som vi iøvrigt fik anbefalet af vor entreprenør ... har ikke vist sig på vor grund de sidste 4 måneder. Og - desværre er han ikke færdig med det aftalte job. Han har udført halvdelen af jobbet. Han har delfaktureret os - og vi har betalt ... Siden har vi sådan set ikke set skyggen af ham. Hans skilt hænger stadig på vort stakit ... men manden selv er som gået under jorden. Når vi ringer til ham, tager han ikke sin telefon. Han ringer heller aldrig tilbage på de beskeder vi har lagt på hans svarer. SUK! Hvad pokker gør man her - når man bare så inderligt ønsker sin have gjort færdig?!? Min mand vil helst ikke skifte til en anden, da der så hurtigt kan opstå usikkerhed i forhold til hvem som har gjort hvad. Jeg mener - skulle der være noget i arbejdet som ikke lever op til det aftalte, så er det svært at finde ud af hvem der vil tage ansvaret hvis man har haft 2 forskellige anlægsgartnere på ... En veninde foreslog at vi kunne anmelde anlægsgartneren til politiet ... men jeg kan ikke lige se (og forstå) hvad politiet kan gøre for os her. Vi har en kontrakt hvori der er nøje beskrevet hvad vi ønsker gjort i haven ... dog har manden aldrig skrevet under på den. Men han er dog begyndt på jobbet i henhold til den ... og jeg tænker bare ... er en mundtlig aftale intet værd her ... Hvor går man hen i sådan en situation. Og er der overhovedet noget at gøre? På forhånd tak for de svar der må komme, Winnie
Vicksen Besvaret September 29, 2008 Rapporter Besvaret September 29, 2008 Hej Winnie, Øv en kedelig sag. Personligt syntes jeg, at I har gjort Jeres til, at oplyse havemanden om, at arbejdet burde være tilendebragt. Prøv derfor, at kontakte KO (konsumentveret)som evt. kan fortælle Jer, om I har en sag: http://www.kov.se/startsidan.asp?lngCategoryId=869 Held og lykke :)
Vicksen Besvaret September 29, 2008 Rapporter Besvaret September 29, 2008 Må jeg forøvrigt være fræk, og spørge hvem I har hyret, da Vores have ligeledes skal have en ordentlig overhaling? Jeg havde kig på Elowssons eller Fredrik Schakt hér i Tbg.
michael k Besvaret September 29, 2008 Rapporter Besvaret September 29, 2008 mht til misforståelser over hvem der har lavet hvad er det så ikke bare at tage billeder som dokumentation för den nye går gang? og står der ikke også hvad den gamle har lavet på den faktura i har fået ?
Miss W Besvaret September 30, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 30, 2008 Hej Winnie, Øv en kedelig sag. Personligt syntes jeg, at I har gjort Jeres til, at oplyse havemanden om, at arbejdet burde være tilendebragt. Prøv derfor, at kontakte KO (konsumentveret)som evt. kan fortælle Jer, om I har en sag: http://www.kov.se/startsidan.asp?lngCategoryId=869 Held og lykke :) Hej Vicksen, Tusind tak for dit svar. Jeg kigger på det. :) Winnie
Miss W Besvaret September 30, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 30, 2008 mht til misforståelser over hvem der har lavet hvad er det så ikke bare at tage billeder som dokumentation för den nye går gang? og står der ikke også hvad den gamle har lavet på den faktura i har fået ? Hej Michael K, Jow... det kan du jo i og for sig have ret i. Det er da værd lige at se efter. Tak :) Smil, Winnie
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu