Peter Skrevet September 30, 2008 Rapporter Skrevet September 30, 2008 Hej Alle Min bedre halvdel vil gerne igang med at tage et kørekort... Vi har så snakket om at jeg via noget 'övningskörsel' måske kunne overføre bare noget af min køreerfaring til hende.. Spørgsmål: er det nødvendig at jeg udover at deltage i et minikursus først konverterer mit danske kørekort til et svensk..?? Har i mine unge dage kørt bil nogle rimelige hektiske=kaotiske steder rundt i verden, så noget övningskörsel med fruen her i Malmö kunne være en spændende deja vu...(advarsel kan godt postes INDEN vi øver)
BS Besvaret September 30, 2008 Rapporter Besvaret September 30, 2008 http://www.vv.se/templates/page3____230.aspx
Peter Besvaret September 30, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 30, 2008 Hej Brian - tak for svar. Jeg tolker linket som at det er OK at køre som 'handledere' med et dansk kørkort når bare man indenfor 5 af de sidste 10 år har haft et kørkort fra en 'EES-stat' (og her tror jeg Danmark falder ind) OG vi sammen har deltaget i et introkursus
BS Besvaret September 30, 2008 Rapporter Besvaret September 30, 2008 Har ikke selv haft behov for at sætte mig ind i reglerne men det som jeg ved er i skal BEGGE have det kursus. Men det burde være en smal sag at finde ud af om et DK kort kan gøre det.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu