Charlotte26 Skrevet October 19, 2008 Rapporter Skrevet October 19, 2008 Hvis man sælger sin andelsbolig i Sverige til mindre end hvad man selv har betalt, skal man så betale nogen form for skat?? Hvis jeg selv har købt den for 750.000 sek og sælger den til 730.000 sek?? Nogen der ved noget om det med at sælge andelsbolig i Sverige??
Guest Trine Besvaret October 19, 2008 Rapporter Besvaret October 19, 2008 Du bliver udelukkende beskattet af din gevinst ved salg af bostadsretter i Sverige. Hvis du sælger med tab kan du trække det fra....men det kræver jo du har noget at trække fra i:)
Charlotte26 Besvaret October 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 19, 2008 Vil det sige at man ikke kommer til at have nogen udgifter til skat hvis man sælger sin bolig med tab?? Eller hvordan ville en opstilling på min bolig se ud, nogen der ved det?? Købt for 750.000 sælges for 730.000..??
Charlotte26 Besvaret October 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 19, 2008 Jeg flytter tilbage til Danmark i en leje bolig, har ikke købt ny bolig i Sverige eller i Danmark.
Jeppe Besvaret October 19, 2008 Rapporter Besvaret October 19, 2008 Trine har jo allerede svaret for dig.... Du skal kun betale skat af fortjenesten hvis du sælger din bolig for mere end hvad du gav for den. Og det har du jo ikke. Så nej du har ingen udgifter til skat! Står iøvrigt i samme situation lige nu....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu