Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er ved at købe en Opel Zafira 1,9cdti 150 Hk som med ekstraudstyr osv. løber op i 290000skr. Nu har jeg hørt fra en kammerat der er i bilbranchen i Dk at der er voldsome avancer på nye biler i sverige.. nogle herinde der har erfaringer i dette og har fået rabat a la dem man kan få i Danmark???

Besvaret

Jo dyrere bilen er og jo mere ekstraudstyr der er monteret, des mere RABAT!! Fik tilbudt 15% rabat på en ny Cayenne i 2006..... Desuden spiller det også en rolle om der er ny model på vej eller de er brændt inde med nogle specifikke modeller!! Specielt her i finanskrise tider, kan man få mega afslag på mange biler!!

Besvaret

Der er sindssygt mange biler på lager alle steder og det vare ikke længe før vi ser de første importfirmaer gå på røv og albuer hernede. Så der burde være mulighed for 20% såfremt i betaler cash.... Det er set før.

Besvaret
Der er sindssygt mange biler på lager alle steder og det vare ikke længe før vi ser de første importfirmaer gå på røv og albuer hernede. Så der burde være mulighed for 20% såfremt i betaler cash.... Det er set før.
wow, så en bil til 500000 kan man få for 400000 :rolleyes: Troede ellers de fik provision for at sælge på afbetaling...... ;)
Besvaret
wow, så en bil til 500000 kan man få for 400000 :rolleyes: Troede ellers de fik provision for at sælge på afbetaling...... ;)
Det tror jeg også at de gør men ingen handel ingen provision = ingen arme ingen kager! :lol:
Besvaret
Lyder usandsynligt... men i disse tider måske opnåeligt! Man kunne sagtens forestille sig det.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...