Mr. Griff Skrevet November 3, 2008 Rapporter Skrevet November 3, 2008 Hej vi har købt lejlighed og får den 1 februar. da vores hænder er samlet fuldstændig forkert mt. at male tapetsere og sådan, søger vi nogle som vil hjælpe med at male: 2 værelser gang køkken toilet lille værelse og stuen som nok skal tapetseres og så males bagefter. lejligheden er i alt på 86 m2. udover det mangler vi hjælp til lakering af køkkenlåger og skuffer der er ca. 15 låger og 12 skuffer ( kan ikk huske det præcist ) men det skal males og lakeres lyst. er der nogle som vil hjælpe med bare noget af det og kan skrive evt. ca. priser mvh. Mr. G:thumbup:riff
Vicksen Besvaret November 3, 2008 Rapporter Besvaret November 3, 2008 Hej Griff, Så sent som igår, så jeg en maler tilbyde at udføre arbejde. Prøv at benytte søgefunktionen, så skal der nok være én eller flere tråde der dukker op. Held og lykke med det store arbejde i skal igang med :D
michael k Besvaret March 28, 2009 Rapporter Besvaret March 28, 2009 Pål : 0702588535 svensk maler har malet for os et par gange dygtig og fair med prisen
Pendleren Besvaret March 30, 2009 Rapporter Besvaret March 30, 2009 Smid mig en mail eller giv mig et ring på 31227795, så kigger jeg gerne forbi og giver et tilbud på sagerne :) Venligst Pendleren (Øresundsmaleren)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu