Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg syntes lige jeg ville anbefale en forhandler :) Vi har efterhånden købt og solgt en del biler herovre, men denne gang syntes vi virkelig, at vi har modtaget en service ud over det sædvanlige :) Der er sikkert flere herinde der har handlet der, ellers syntes jeg klart det er et besøg hver. Så thumbs up her fra :th2: www.haggenas-auto.se Det er Anders vi har handlet med :)

Besvaret

He he...

Hvad er det der gør dem bedre/dårligere end andre?
At Zlatan køber alle sine biler dér? :D
Besvaret

Malmö IF

Zlatan? Hvem hulen er det..?!
Een eller anden kendt fodboldspiller, svjv - det var Anders Carlsson der sagde det...
Besvaret
men hvorfor er de bedre/bedst :)
Mine synspunkter : Fik en super indbytte pris på min gamle bil, og en god deal på den nye. Fik lavet lidt små ting, efter bilen var købt uden problemer. Det var stål vinterfælge med, som jeg havde bedt dem om at sætte på da de lavede de andre ting ugen efter. (ja, ved godt det er tidligt, men da Mich lige er blevet opereret så går der lidt inden han selv kunne og så var det overstået :) ) Men da jeg så så den på dem tænkte jeg lidt hmm, det går jo ikke. Hvorefter jeg siger nå jeg skal vist have købt mig nogle nye alu fælge. Hvorefter han siger, hvis du har 15 min nu, iøvrigt efter deres lukketid, så kan vi sætte nogle på med det samme. Og vupti så sad der 17" alu vinter fiduser på, og ja det så jo noget bedre ud :) Det hele har bare været meget smidigt, enkelt og uden nogle problemer. Noget jeg sætter pris på. Og ja så er der altid et hav af lækre biler at se på deroppe :)
Besvaret
Mine synspunkter : Fik en super indbytte pris på min gamle bil, og en god deal på den nye. Fik lavet lidt små ting, efter bilen var købt uden problemer. Det var stål vinterfælge med, som jeg havde bedt dem om at sætte på da de lavede de andre ting ugen efter. (ja, ved godt det er tidligt, men da Mich lige er blevet opereret så går der lidt inden han selv kunne og så var det overstået :) ) Men da jeg så så den på dem tænkte jeg lidt hmm, det går jo ikke. Hvorefter jeg siger nå jeg skal vist have købt mig nogle nye alu fælge. Hvorefter han siger, hvis du har 15 min nu, iøvrigt efter deres lukketid, så kan vi sætte nogle på med det samme. Og vupti så sad der 17" alu vinter fiduser på, og ja det så jo noget bedre ud :) Det hele har bare været meget smidigt, enkelt og uden nogle problemer. Noget jeg sætter pris på. Og ja så er der altid et hav af lækre biler at se på deroppe
Det er ikke for tidligt med gode dæk til årstiden, sidste mortensaften var der is-lag igennem skoven (vej11) lige før Sjöbo. Der har et par gange været 2-3minus grader om natten her i det sene efterår. Men godt at læse du føler du har fået gjort en god handel og fået god service! :) (det burde de store værksteders lærlinge have lidt flere timer om i skolen :) )
Besvaret

Så vil jeg uddybe min erfaring med dem... Købte en bil af Jonas / Anders og selve handlen har jeg ikke noget at udsætte på. Men efterfølgende når bilen skulle ha service har jeg gentagende gange oplevet at komme derop hvor enten værkstedet ikke vidste jeg kom, de havde glemt aftale om lånebil eller den bedste var de 2 gange hvor jeg kom derop hvor biksen slet og ret var lukket selvom det var inden for åbningstid OG jeg havde en aftale om at komme :( Efter det stoppede jeg med at bruge deres værksted... Men da jeg ikke havde noget at udsætte på selve salget kiggede jeg igen på "ny" bil deroppe, og sagde til dem at jeg ville købe en E 55 de havde stående. De skulle lige ordne nogle ting, og så ville de ringe. Da jeg så intet havde hørt efter en uge kørte jeg derop igen og talte med dem. Og denne gang skulle de nok vende tilbage, det lovede de højt og helligt. Igen hørte jeg intet.... Da jeg var deroppe igen efter en uges tid var den solgt...

Besvaret
Så vil jeg uddybe min erfaring med dem... Købte en bil af Jonas / Anders og selve handlen har jeg ikke noget at udsætte på. Men efterfølgende når bilen skulle ha service har jeg gentagende gange oplevet at komme derop hvor enten værkstedet ikke vidste jeg kom, de havde glemt aftale om lånebil eller den bedste var de 2 gange hvor jeg kom derop hvor biksen slet og ret var lukket selvom det var inden for åbningstid OG jeg havde en aftale om at komme :( Efter det stoppede jeg med at bruge deres værksted... Men da jeg ikke havde noget at udsætte på selve salget kiggede jeg igen på "ny" bil deroppe, og sagde til dem at jeg ville købe en E 55 de havde stående. De skulle lige ordne nogle ting, og så ville de ringe. Da jeg så intet havde hørt efter en uge kørte jeg derop igen og talte med dem. Og denne gang skulle de nok vende tilbage, det lovede de højt og helligt. Igen hørte jeg intet.... Da jeg var deroppe igen efter en uges tid var den solgt...
Ovenstående er UTILGIVELIGT og personligt HADER jeg jeg bilhandlere der opfører sig på den måde. Fair nok de "glemmer" at ringe hvis man bare smider et visitkort og siger de skal ringe når de har en M5 til indkøbspris, men når de decideret bryder faste aftaler omkring service og salg....URK! Jeg har haft med ret mange forhandlere at gøre her i Sverige og de fleste skuffer en del, men to stk´s har været rigtig gode: Autoperformance: Solgte min 997S på rekordtid til rigtig god pris. Løbende opfølgning + status undervejs. Generalt ret lave priser på luksusbiler og god gennemstrømning i forretningen. Hader at gå ind på bilhandlere´s sites og se de samme 20 biler stående til salg S-jönssonbil: Super personlig service og svarer ALTID på mails om forskellige forespørgsler. Importerer kun Mercedes, men det er han også god til og han giver super indbytningspriser på brugte nyere Mercedesér, hvis man køber Mercedes hos ham!!
Besvaret
Kan du ikke lige uddybe det sidste Peter, for jeg overvejer at bytte ML55'eren ind for en E55 stationcar hos en forhandler..... Synes generelt at avancerne på indbytte er alt for store herovre.....:(
Jeg kan sige dig at han tilbød mig sek 50.000 mere i indbytning på min E350 W211 end de fleste andre, hvis jeg købte en af hans udstillede biler!! Alt i alt har jeg modtaget bud fra 170.000sek til 290.000sek ved henholdsvis autoriserede forhandlere til "uautoriserede"....... Det værste tilbud griner jeg stadig af. Förenadebil ville IKKE tage bilen ind med mindre jeg købte en spritny M3 eller M5 de havde på lager. Det på trods af at jeg tidligere har købt en næsten ny 997S hos dem..............Account Management, haha:th2:
Besvaret
Kan du ikke lige uddybe det sidste Peter, for jeg overvejer at bytte ML55'eren ind for en E55 stationcar hos en forhandler..... Synes generelt at avancerne på indbytte er alt for store herovre.....:(
Ang. Avancer: Det har jeg også taget til efterretning og der SKAL BARE hakkes af prisen næste gang jeg køber bil!!! Bilkøbere uden indbytte står i en yderst gunstig situation i disse tider!!
Besvaret
Ja det må man sige......:) Men igen, jeg tror det er et spørgsmål om hvad du kommer med og hvad du køber.
Helt konkret var det en SLK 55 AMG (Designo), som stod til 429.000 med få mil, hvilket var en rimelig pris!
Besvaret
Var det den AutoPerformance havde stående dernede??? Eller var det hos Jönsson bil??
Jönsson´s............Han havde 3 stk´s og de røg forholdsvis hurtigt! Autop havde en silver......

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...