mickiii Skrevet November 17, 2008 Rapporter Skrevet November 17, 2008 Hej, Jeg skal have fragtet en bil fra Hudiksvall til Malmö. Sælger er ved at undersøge priser, men imidlertid, så tænkte jeg på om der evt. var nogen herinde der havde et realistisk bud på hvad sådan noget koster?` På forhånd tak
Homer Besvaret November 17, 2008 Rapporter Besvaret November 17, 2008 Hæng mig ikke 100% op på det, men jeg tjekkede for et par år siden, med en transport fra Sundsvall (tæt ved Hudik) til Malmö - mener prisen dengang var omkring 7000 SEK
mickiii Besvaret November 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 17, 2008 Av! - Nå men så ved man da hvad der er i vente :)
Don A Besvaret November 17, 2008 Rapporter Besvaret November 17, 2008 Hvad med tog?? er der nogen biltog der køre den vej?? mener ikke det er så skide dyrt.
mickiii Besvaret November 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 17, 2008 Hvad med tog?? er der nogen biltog der køre den vej?? mener ikke det er så skide dyrt. Okay, det anede jeg så ikke engang eksisterede - Ved du hvor jeg kan læse mere om dem?
Guest Mogens Besvaret November 17, 2008 Rapporter Besvaret November 17, 2008 Jow jow... Jeg skal have fragtet en bil fra Hudiksvall til Malmö. Sælger er ved at undersøge priser, men imidlertid, så tænkte jeg på om der evt. var nogen herinde der havde et realistisk bud på hvad sådan noget koster?` Jeg anvender just nu i anden biltransportmæssig sammenhæng Skandia Transport - www.skandiatransport.se Selvom det ikke fremgår af web'en, har de også "noget" i Malmö :) Prøv at maile dem i Halmstad...
Don A Besvaret November 18, 2008 Rapporter Besvaret November 18, 2008 Okay' date=' det anede jeg så ikke engang eksisterede - Ved du hvor jeg kan læse mere om dem?[/quote'] næ faktis ikke.. ved bare at man kan hvis man skal syd på ogsådan, men kunne jo være der var et i sverige. prøv evt at ringe til De svnske toge. :) ved ikke hvad de hedder.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu