dkrunaway Skrevet November 24, 2008 Rapporter Skrevet November 24, 2008 Hej, Jeg er netop fraflyttet Sverige, og derfor har jeg ikke tid til at rende rundt i det svenske og vise min bil frem. Er der anbefalinger med hensyn til hvilke bilforhandlere er kan varetage salget af ens bil? Vi taler nærmere bestemt om denne http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?p=171927#post171927 På forhånd tak :)
Guest Mogens Besvaret November 24, 2008 Rapporter Besvaret November 24, 2008 Go for it Er der anbefalinger med hensyn til hvilke bilforhandlere er kan varetage salget af ens bil? Det kan de sædvanlige bilhandlere "herinde" gøre for dig, men det koster kassen ! (Prestigeauto, Autoperformance, Peter Autohaus) Istedet har du jo den mulighed, at reducere prisen med det samme eller lidt mindre beløb for på den måde at motivere en given købe (er så gjort lidt). Jeg kan slet ikke forstå, at Peter K og dig ikke har handlet forlængst - han søger jo een, siger han ;)
Guest PeterK Besvaret November 24, 2008 Rapporter Besvaret November 24, 2008 Det kan de sædvanlige bilhandlere "herinde" gøre for dig, men det koster kassen ! (Prestigeauto, Autoperformance, Peter Autohaus) Istedet har du jo den mulighed, at reducere prisen med det samme eller lidt mindre beløb for på den måde at motivere en given købe (er så gjort lidt). Jeg kan slet ikke forstå, at Peter K og dig ikke har handlet forlængst - han søger jo een, siger han ;) Haha......jeg siger så meget:laugh: Men jeg vil godt lige vente et par måneder, håber stadig min MB bliver solgt!! Desuden skal den være nyere/lavere mil. Stil din bil ned hos Autoslotsstaden, de tager kun 9000,- i kommision. Ved salg af dyrere biler vil jeg dog klart anbefale Autoperformance.
dkrath Besvaret November 25, 2008 Rapporter Besvaret November 25, 2008 Men hvor er det vildt man kan få en 911 Cabrio til 180.000 kr...:th2:
Guest Mogens Besvaret November 25, 2008 Rapporter Besvaret November 25, 2008 Men hvor er det vildt man kan få en 911 Cabrio til 180.000 kr...:th2: Og hvilken een ! - jég ville mene, det er ren foræring :)
dkrunaway Besvaret November 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 25, 2008 Det er så sygeligt billigt at jeg overvejer blot at importere den til DK...:)
Guest Mogens Besvaret November 25, 2008 Rapporter Besvaret November 25, 2008 Det er så sygeligt billigt at jeg overvejer blot at importere den til DK...:) Er den på Bilbasen? - Danny solgte sin Boxster dér ;)
dkrath Besvaret November 25, 2008 Rapporter Besvaret November 25, 2008 Og hvilken een ! - jég ville mene' date=' det er ren foræring :)[/quote'] Jaaa, den har kun km'erne mod sig...! Kæft den er sweet! Og, jeps, jeg solgte min 2.7'er Boxster til en dansker via bilbasen.dk. Jeg måtte dog skærre mere af prisen end hvad godt var, men den blev solgt på det perfekte tidspunkt, så det var 'ok'! Håber du får din bil solgt.
dkrunaway Besvaret November 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 25, 2008 prøver bilbasen - takker!
Guest PeterK Besvaret November 26, 2008 Rapporter Besvaret November 26, 2008 Hvad med Aktion på Autocom, virker det??
Guest PeterK Besvaret November 26, 2008 Rapporter Besvaret November 26, 2008 prøver bilbasen - takker! Tror også lige jeg prøver Bilbasen med min MB E350 W211, svenskerne er TOTALT paranoid over finanskrisen:laugh: Jeg skal BARE have skudt min af nu, for det er et historisk godt tidspunkt at købe en "dyr" bil i disse tider!!
Guest Mogens Besvaret November 26, 2008 Rapporter Besvaret November 26, 2008 Hvad med Aktion på Autocom, virker det?? Jeg har kun solgt een bil dén vej (firmabil), og det blev til foræringspris Tror også lige jeg prøver Bilbasen med min MB E350 W211, svenskerne er TOTALT paranoid over finanskrisen:laugh: Jeg skal BARE have skudt min af nu, for det er et historisk godt tidspunkt at købe en "dyr" bil i disse tider!! Den må sgu da kunne gå i bytte med den cab - enten i Sverige eller sydpå...
Basse Besvaret November 27, 2008 Rapporter Besvaret November 27, 2008 Autocom er et useriøst sted, har ikke oplevet at se bud, der ikke var urealistisk under forhandler pris i forvejen. Bilbasen,den blå avis og den slags, får man en bedre pris til - det er også til private, og visse mindre forhandleren.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu