dannemare Besvaret December 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 26, 2008 Jeg havde købt en Renault Clio RS 2.0 16V ... :-) Det er en fed bil, som jeg også overvejede meget kraftigt på et tidspunkt, men jeg endte med at fravælge den grundet foruroligende mange historier om smeltende rat og ekstremt jerky motor de første par minutter, når der er koldt udenfor. Corsa OPC'en har jo sine helt egne problemer (som enhver anden bil), men overall er det - for mig - ting, som jeg lidt nemmere kan leve med i dagligdagen.
BS Besvaret December 26, 2008 Rapporter Besvaret December 26, 2008 Corsa OPC'en har jo sine helt egne problemer (som enhver anden bil)' date=' men overall er det - for mig - ting, som jeg lidt nemmere kan leve med i dagligdagen.[/quote'] Hvad er det for nogen?
Basse Besvaret December 26, 2008 Rapporter Besvaret December 26, 2008 Det er en fed bil' date=' som jeg også overvejede meget kraftigt på et tidspunkt, men jeg endte med at fravælge den grundet [i']foruroligende mange historier om smeltende rat og ekstremt jerky motor de første par minutter, når der er koldt udenfor. Corsa OPC'en har jo sine helt egne problemer (som enhver anden bil), men overall er det - for mig - ting, som jeg lidt nemmere kan leve med i dagligdagen. Det jeg sagde til dig - køb VW det er noget der funger griner. Mon ikke også de 6,95% blir bedre ? - jeg håber da mine 7.25% kommer ned af. Men ellers er jeg ok tilfreds med renten. Havde 7% på min gamle bil, så intet nyt under solen der. Nyder bare min første fabriksnye bil nogensinde :-)
Juff Besvaret December 26, 2008 Rapporter Besvaret December 26, 2008 weeeee mit ge moneybank billån er lige faldet o.55% ned på 4.95 :-) Det var så igen igennem honda.... god jul...
dannemare Besvaret December 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 26, 2008 Hvad er det for nogen? Ingen alvorlige problemer heldigvis, men de hyppigst forekommende småproblemer er: - Knirkende/knagende frontuder, når de rulles op/ned. Skulle angiveligt være let for værkstedet at fikse, hvis problemet er til stede. - Upræcis benzinmåler. - Hylende bremser. Løsningen er at bytte til en anden type klodser, med mindre problemet ikke er større, end at det er til at leve med. - "Hill assist"-feature er lidt for langsom, således at hvis man er vant til at være lynhurtig med pedalerne, når man f.eks. holder for rødt op ad en bakke og lynhurtigt er af bremsen og på speederen, er "hill assist"-bremsemekanikken stadig aktiv i et halvt sekunds penge, selv om man allerede selv er klar til at sætte i gang. Det er sikkert en tilvænningssag - men irriterende i begyndelsen ikke desto mindre.
dannemare Besvaret December 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 26, 2008 Det jeg sagde til dig - køb VW det er noget der funger griner. Hehe, pas nu på... :D VW plejer jo normalt ikke at kunne se sig helt fri af diverse problemer med elektronikken hen ad vejen. ;) Min umiddelbare vurdering er, at en CTR uden sammenligning er "best buy" blandt hot hatches, hvis driftsstabilitet er kriteriet, der skal vælges ud fra.
Basse Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Hehe, pas nu på... :D VW plejer jo normalt ikke at kunne se sig helt fri af diverse problemer med elektronikken hen ad vejen. ;) Min umiddelbare vurdering er, at en CTR uden sammenligning er "best buy" blandt hot hatches, hvis driftsstabilitet er kriteriet, der skal vælges ud fra. Vi får se.....vi får se :D hehe Ellers kan du få lov til at hente mig, når min bil bryder sammen griner.
dannemare Besvaret December 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 27, 2008 Vi får se.....vi får se :D hehe Ellers kan du få lov til at hente mig, når min bil bryder sammen griner. Njah, det kan jo være, det ender med, at Juff må hente og bringe vi begge i sin CTR. :D Skal I forresten med på Sturup til foråret/sommer? Jeg har ikke selv prøvet at køre der endnu. Ja, faktisk har jeg kun én enkelt gang nogensinde kørt på bane (på Sjællandsringen i en S3 på et Audi Driving Experience køreteknik kursus i maj 2007).
Basse Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Mjaaa....havde overvejet det, men tror jeg springer over. Har ikke lært at køre banekørsel, så det ender nok med jeg crasher min bil eller ødelægger et eller andet :-) Njah, det kan jo være, det ender med, at Juff må hente og bringe vi begge i sin CTR. :D Skal I forresten med på Sturup til foråret/sommer? Jeg har ikke selv prøvet at køre der endnu. Ja, faktisk har jeg kun én enkelt gang nogensinde kørt på bane (på Sjællandsringen i en S3 på et Audi Driving Experience køreteknik kursus i 2006).
sup3rior Besvaret December 28, 2008 Rapporter Besvaret December 28, 2008 I skal sku bare med en tur på ringen til Maj :) http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=9&t=8531
Peter H. Besvaret December 28, 2008 Rapporter Besvaret December 28, 2008 I skal sku bare med en tur på ringen til Maj :) http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=9&t=8531 Jeg er klar igen... Så jo ikke noget til SM sidst vi var der :):)
sup3rior Besvaret December 28, 2008 Rapporter Besvaret December 28, 2008 Så må vi lige få koordineret at vi mødes dernede :)
Basse Besvaret December 28, 2008 Rapporter Besvaret December 28, 2008 Det ser fedt ud - og kunne godt tænke mig at prøve at presse GTIeren til max - men er sq bange for at crashe bilen, når man ikke er trænet til at køre på bane hehe. Nogen steder man kan få et kørekursus først ? griner...... En ting er at køre på alm. vej, en anden ting er sq at give den fuld gas på en bane, hvor der ikke er hastighedsbegrænsninger hehe.
Guest Mogens Besvaret December 28, 2008 Rapporter Besvaret December 28, 2008 Træn på din PC/PS3 Nogen steder man kan få et kørekursus først ? griner...... En ting er at køre på alm. vej, en anden ting er sq at give den fuld gas på en bane, hvor der ikke er hastighedsbegrænsninger hehe. Du kan med stor fordel træne på PC/PS3, inden du kører på Ringen. De nyeste spil er meget naturtro, og du får på den måde banens forløb ind under huden
Basse Besvaret December 28, 2008 Rapporter Besvaret December 28, 2008 Du kan med stor fordel træne på PC/PS3' date=' inden du kører på Ringen. De nyeste spil er meget naturtro, og du får på den måde banens forløb ind under huden[/quote'] Ahhh der vel lidt forskel - så som man er ligeglad med om man crasher bilen griner - meget vigtig faktor syns jeg :D
Rikke Rost Besvaret December 28, 2008 Rapporter Besvaret December 28, 2008 Hvad helvede Peter.....Vi gik sku da og sludrede om lørdagen....:) Er du blevet senil??? Jeg er klar igen... Så jo ikke noget til SM sidst vi var der :):)
sup3rior Besvaret December 28, 2008 Rapporter Besvaret December 28, 2008 Jeg er klar igen... Så jo ikke noget til SM sidst vi var der :):) Husk at skal du overnatte sammen med os andre er der tilmelding meget snart på det link jeg smed...
Peter H. Besvaret December 28, 2008 Rapporter Besvaret December 28, 2008 Hvad helvede Peter.....Vi gik sku da og sludrede om lørdagen....:) Er du blevet senil???[/quote LOL kan godt huske vi snakkede så gammel er jeg nu heller ikke ,men nu var det på banen jeg tänkte :):)
Rikke Rost Besvaret December 28, 2008 Rapporter Besvaret December 28, 2008 Nææææ, jeg havde en skidt søndag......:(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu