Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Fedt koncept, kender det!! Man kan køre en F430 Scuderia i 11 dage årligt (max 170km pr. dag) for sek59000,- årligt. Udover dette betaler man sek 75000,- for at blive livstidsmedlem!! I mine øjne lige i overkanten, men nu er Scuderia også det ultimative (IMO) og afskrivningen er GIGA, hvis man køber den slags biler som nye!! Anyway de fleste nuværende medlemmer af GR8 tænker nok ikke så meget over prisen og har sikkert slet ikke tid til at eje, passe og pleje en Ferrari F430 Spider Scuderia:D
Besvaret
Fedt koncept, kender det!! Man kan køre en F430 Scuderia i 11 dage årligt (max 170km pr. dag) for sek59000,- årligt. Udover dette betaler man sek 75000,- for at blive livstidsmedlem!! I mine øjne lige i overkanten, men nu er Scuderia også det ultimative (IMO) og afskrivningen er GIGA, hvis man køber den slags biler som nye!! Anyway de fleste nuværende medlemmer af GR8 tænker nok ikke så meget over prisen og har sikkert slet ikke tid til at eje, passe og pleje en Ferrari F430 Spider Scuderia:D
hvis man har så mange penge at man vil pisse 140k af på at köre i en ferrari i 11 dage så har man da råd til at ha folk der passer den for en... for de penge ville jeg hellere tage ud og köre F1 11 gange om året

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...