Dølpher Skrevet December 6, 2008 Rapporter Skrevet December 6, 2008 Jeg blev forleden stoppet af Politiet i Sverige. Årsagen var at jeg kørte på danske grænseplader. De påstod at jeg ikke måtte køre på dem i Sverige. Det har jeg ellers gjort i næsten et halvt år uden problemer og jeg kan ikke se at der er nogle af jer i dette forum der har haft samme problem. Jeg har ej heller tidligere hørt at der var begrænsninger når bare man ikke kørte i DK. Hvad siger I? Har betjenten bare haft en dårlig dag eller er der noget om det? PS: jeg fik i øvrigt lov til at køre videre, da der var mindre end 100 meter til garagen.
Vicksen Besvaret December 6, 2008 Rapporter Besvaret December 6, 2008 Hej du, Du har sikkert søgt herinde, men du får alligevel lige linket til denne tråd: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=815&page=6 Syntes beskrivelsen af, hvad man skal gøre - og hvad der er lovligt - er ganske udførlig. Held og lykke med det :)
Guest Mogens Besvaret December 7, 2008 Rapporter Besvaret December 7, 2008 Hvad siger I? www.bilpriser.dk/guide.do?guideid=63 skriver om kørsel på danske grænsplader i udlandet: Om dette kan ske, afhænger af flere ting: dels karakteren af vedkommendes ophold (fast bopæl, midlertidigt ophold, ren turisme m.m.), dels af hvilket land der er tale om.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu