REMS Skrevet December 14, 2008 Rapporter Skrevet December 14, 2008 Hey, Har kigget lidt på de nye rat fra bla. RS6 4F og R8 i ruskind/alcantara med flad bund. Er der nogen der ved om man kan få sådan et til at fungere i en RS6 4B ? samt evt. hvilke mods der skal til ? Skal sige at jeg har kigget på et multifuktionsrat med "F1-padler" og har tilsvarende i dag.
CarTrends.dk Besvaret December 14, 2008 Rapporter Besvaret December 14, 2008 du kan ihvertfald godt få fattet til at sidde der og airbaggen til at fungere, men jeg er sikker sikker på om du ka få elektronikken til at snakke sammen med shiftpaddles og multifunktion, jeg har et rat liggende fra en A8 med shiftpaddles osv samme stik som RS6 og samme navhul du velkommen til at låne det for at prøve om du ka få det til at fungere, og så vælg RS6 rattet istedet for R8 alcantara er lækkert nok og holde på men det blir riiigtig hurtig slidt og se på, jeg har selv RS6 rattet i min a6er og det fandme lækkert og køre med her er det a8 rat jeg har liggende: og mit eget RS6
REMS Besvaret December 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 15, 2008 Hey - kanon det er sgu iorden. Har sendt en PM til dig.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu