Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej forum. Jeg har de sidste mange år ikke købt skyggen af fyrværkeri, men da vi i år får besøg af folk der har unger med kunne det jo være sjovt med en lille smule at skyde af nytårsaften. Hvor køber man fyrværkeri herovre, jeg tænker på hvor er udvalget og prisen bedst? Er det tilladt at slæbe med fra Danmark og er der nogen der sådan lige har reglerne for dette i forreste pandelap? God jul og godt nytår til alle :th2: :new:

Besvaret

Lige syd for Vellinge ligger Ängavallen. Bagi ligger fyrværkeri gården. De plejer at sælge hvert år. De har et MEGET stort udvalg fra helt småt til MEGET stort. Priserne synes jeg er rimelige. Sidste år kunne man betale med kort. Mht. at tage med fra dk tror jeg godt du må hvis bare det er lovligt. Men er slet ikke sikker.

Besvaret
Er det tilladt at slæbe med fra Danmark og er der nogen der sådan lige har reglerne for dette i forreste pandelap?
NEJ :thumbdown Jeg spurgte hos tolderne det første år og fik et utvetydigt "nej det må du ikke" :)
Besvaret
Der ligger også et rigtigt godt sted i Limhamn' date=' men ved jo ik om det er i nærheden af dig. Der plejer vi at købe til ungerne hvert år :)[/quote'] Hvor?????? (sorry for alle ?, men der skulle jo være 10 karakterer i indlægget ;-)
Besvaret
NEJ :thumbdown Jeg spurgte hos tolderne det første år og fik et utvetydigt "nej det må du ikke" :)
dks fyrvärkerilov er strammere end sveriges så det der er lovligt i dk er også lovligt i sverige og er det ikke ulovligt i sverige må du godt ha det med...det kan ingen forbyde dig ...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...